Sprzedaż i obsługa klienta
Świetny handlowiec nie tylko zna narzędzia, dzięki którym wie, jak skutecznie badać potrzeby, prezentować ofertę, negocjować i finalizować sprzedaż, ale również potrafi w praktyczny sposób, w różnych sytuacjach i z uwzględnieniem potrzeb różnych klientów efektywnie realizować swoje zawodowe cele. Aby tak się stało – potrzebna jest praktyka i feedback zarówno ze strony zawodowego sales managera, jak i kupca.
Świetny handlowiec nie tylko zna narzędzia, dzięki którym wie, jak skutecznie badać potrzeby, prezentować ofertę, negocjować i finalizować sprzedaż, ale również potrafi w praktyczny sposób, w różnych sytuacjach i z uwzględnieniem potrzeb różnych klientów efektywnie realizować swoje zawodowe cele. Aby tak się stało – potrzebna jest praktyka i feedback zarówno ze strony zawodowego sales managera, jak i kupca.
Jesteś doświadczonym pracownikiem działu handlowego? Znasz świetnie narzędzia i techniki sprzedaży? Aby wejść na kolejny, jeszcze wyższy poziom zawodowy, potrzebujesz wsparcia najlepszych praktyków i trenerów, którzy spojrzą z zewnętrznej perspektywy na to jak korzystasz ze swoich umiejętności w codziennej pracy, co możesz jeszcze udoskonalić, a jakie są Twoje mocne strony.
Celem Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera jest udoskonalenie całej ścieżki sprzedaży lub jej konkretnych elementów, np. badania potrzeb, prezentowania oferty, negocjacji, czy finalizowania sprzedaży. Co ponadto?
Jednym z największych atutów szkolenia jest zaproponowana przez nas formuła. Warsztat poprowadzi para trenerów: trener i zawodowy kupiec oraz trener sprzedaży, zawodowy sprzedawca i menedżer sprzedaży. Dzięki temu uczestnicy będą mieli okazję poznać modele i techniki wykorzystywane podczas poszczególnych etapów ścieżki sprzedaży.
Szkolenie Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera ma charakter praktycznego warsztatu opartego na aktywizacji poprzez analizę zachowań, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwanie dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności również w formie „ringu”.
W trakcie szkolenia odbędzie się kilka symulacji zgodnie z przygotowanymi scenariuszami oraz na bazie autentycznych sytuacji z „życia wziętych”, podczas których będziesz na zmianę wcielać się w rolę kupującego i sprzedającego. Po każdej z sesji symulacji trenerzy udzielą Ci informacji zwrotnej i wskazówek dalszego postępowania. Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!