Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Osiągnięcie sukcesu w sprzedaży uzależnione jest od wielu czynników. Jednak skuteczność podejmowanych działań pozostaje zawsze po stronie człowiek. Wybór właściwych metod dotarcia do klienta, wykorzystanie ich potencjału oraz płynne posługiwanie się nimi znacząco zwiększa szansę na satysfakcjonującą finalizację.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w ...

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Osiągnięcie sukcesu w sprzedaży uzależnione jest od wielu czynników. Jednak skuteczność podejmowanych działań pozostaje zawsze po stronie człowiek. Wybór właściwych metod dotarcia do klienta, wykorzystanie ich potencjału oraz płynne posługiwanie się nimi znacząco zwiększa szansę na satysfakcjonującą finalizację.

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Dla kogo?

Karol Darwin powiedział, że „Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać…”. Dynamiczne zmiany w rzeczywistości biznesowej wymuszają to, by zespoły sprzedażowe potrafiły szybko adaptować się do nowych warunków i potrzeb klientów. Dziś, w dobie pracy zdalnej i hybrydowej – kontakt elektroniczny stał się codziennością. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób usprawnić sprzedaż poprzez komunikację i prezentację elektroniczną – to szkolenie da Ci szereg praktycznych rozwiązań i narzędzi.

Dla kogo?

Celami szkolenia Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży są:

  • wsparcie kompetencyjne w przejściu na profesjonalny system sprzedaży online oraz wypracowanie nowych wzorców zachowań w pracy;
  • uwzględnienie kanałów online w „ścieżce sprzedaży” oraz ćwiczenie umiejętności w zakresie
  • kluczowych elementów w kontakcie z klientami;
  • wzrost świadomości w zakresie wpływu własnego nastawienia na możliwość osiągnięcia sukcesu w kontakcie zdalnym z Klientem.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Szkolenie Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży ma charakter praktyczny. . Zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. pracę warsztatową w mniejszych grupach, filmy z inspiracjami, zadania indywidualne, dzielenie się doświadczeniami, dyskusje, quizy i testy, trening umiejętności i certyfikowane gry szkoleniowe.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Sprawdź
Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Sprawdź
Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Sprawdź
Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Sprawdź