Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

Sytuacje trudne zdarzają się w każdej organizacji i w każdym zespole. Co więcej, współczesne spojrzenie na konflikt pozwala stwierdzić, że jest on nie tylko czymś naturalnym i nieuniknionym, ale może być również korzystny z punktu widzenia rozwoju firmy. W końcu to on może stać się motorem napędowym do jakościowych zmian. Niemniej, ważne dla płynności i jakości pracy ważne jest umiejętne zarządzanie konfliktami i ich efektywne rozwiązywanie.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Sytuacje trudne zdarzają się w każdej organizacji i w każdym zespole. Co więcej, współczesne spojrzenie na konflikt pozwala stwierdzić, że jest on nie tylko czymś naturalnym i nieuniknionym, ale może być również korzystny z punktu widzenia rozwoju firmy. W końcu to on może stać się motorem napędowym do jakościowych zmian. Niemniej, ważne dla płynności i jakości pracy ważne jest umiejętne zarządzanie konfliktami i ich efektywne rozwiązywanie.

Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

Dla kogo?

W Twoim zespole często występują konflikty? Brak rozwiązania wpływa negatywnie na atmosferę pracy? Komunikacja w sytuacji trudnej sprawia Ci duży kłopot, jest dla Ciebie wyczerpująca emocjonalnie? Szkolenie z rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych pokaże Ci szereg skutecznych rozwiązań do codziennej pracy.

Dla kogo?

Jakie cele osiągniesz podczas szkolenia z rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych?

  • Rozwiniesz umiejętność diagnozowania sytuacji problemowych;
  • poznasz źródła sytuacji problemowych i metody ich analizy oraz rozwiązywania;
  • poznasz skuteczne i różnorodne techniki ułatwiające rozwiązywanie sytuacji problemowych
    i konfliktowych w zespole;
  • dowiesz się, jak przekazywać i odbierać komunikaty w sytuacjach trudnych i konfliktowych;
  • zwiększysz świadomość własnych reakcji w sytuacjach uruchamiających silne emocje;
  • poznasz strategie i techniki pomocne w budowaniu i wzmacnianiu porozumienia.

Szkolenie z rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych ma charakter praktyczny. W czasie pracy warsztatowej będziemy korzystać m.in. z licencjonowanych gier szkoleniowych, symulacji scenek, casy study, pracy w grupach etc.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Spór sprzyja otwartemu powiedzeniu o wcześniej ukrywanych różnicach i problemach. Konflikty wymuszają zdefiniowanie, które problemy są ważne, czyli określenie przez strony priorytetów. Prowadzą do zmian.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

HR BUSINESS partner jako mediator w obliczu zmian w organizacji

Mediacje mają swoją długą historię, której odkrywanie może być uczące i inspirujące zwłaszcza teraz, gdy w obliczu wielu zmian w organizacjach potrzebne jest nam budowanie porozumienia.

Kliknij, aby przejsć dalej
Integra - Inteligencja emocjonalna w biznesie
Webinary

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Empatia to przyszłość relacji biznesowych a świadomość własnej inteligencji emocjonalnej w kontaktach z ludźmi jest podstawą ich trwałości i skuteczności.

Kliknij, aby przejsć dalej
Webinary

Zarządzanie swoimi emocjami w sytuacji kryzysu

Zarządzanie swoimi emocjami to podstawowa umiejętność w sytuacjach kryzysowych. Szczególnie, kiedy bardziej stresujące niż bezpośrednie zagrożenie życia jest oczekiwanie w bezczynności.

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

Sprawdź
Kreatywność i myślenie innowacyjne

Kreatywność i myślenie innowacyjne

Sprawdź
Współpraca w zespołach rozproszonych

Współpraca w zespołach rozproszonych

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź