Dla specjalistów
Savoir-vivre i etykieta biznesowa to coś więcej niż zasady, to sztuka życia w społeczeństwie. Znajomość i poprawne stosowanie zasad savoir vivre daje poczucie swobody, bezpieczeństwa i pewności siebie w kontaktach biznesowych. Wpływa na budowanie długotrwałych relacji oraz wzmacnia autorytet. Zapewnia dobrą atmosferę i rozwój firmy.
Podczas szkolenia poznasz atrybuty silnej marki, najważniejsze zasady savoir-vivre w miejscu pracy oraz rozwiniesz umiejętność profesjonalnego i swobodnego zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych.
Szkolenie savoir-vivre w biznesie to propozycja dla tych, którzy chcą wzmacniać swój autorytet wśród pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych. Jeśli poza rozwojem twardych, merytorycznych kompetencji zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji, własnego wizerunku i reputacji oraz dobrego stylu w biznesie to szkolenie jest dla Ciebie.
Głównym celem szkolenia jest zdobycie konkretnej i praktycznej wiedzy z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej oraz doskonalenie umiejętności niezbędnych w tworzeniu obrazu wiarygodnego i profesjonalnego partnera biznesowego. Co ponadto?
Podczas szkolenia savoir-vivre w biznesie weźmiesz udział w ćwiczeniach, przyjrzysz się zachowaniom w różnych sytuacjach biznesowych i przeanalizujesz ich wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku swojego i firmy oraz otrzymasz informacje zwrotne na temat tego, jak inni mogą Cię spostrzegać i jakie to może rodzić konsekwencje.
Wierzymy, że to często „szczegół” tworzy mistrzostwo, a „szata” może powiedzieć wiele o człowieku, budować zaufanie lub sprawiać, że pierwszy kontakt będzie utrudniony.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu savoir-vivre w biznesie dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, etykiety i savoir-vivre. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!