Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Savoir-vivre w biznesie

Savoir-vivre i etykieta biznesowa to coś więcej niż zasady, to sztuka życia w społeczeństwie. Znajomość i poprawne stosowanie zasad savoir vivre daje poczucie swobody, bezpieczeństwa i pewności siebie w kontaktach biznesowych. Wpływa na budowanie długotrwałych relacji oraz wzmacnia autorytet. Zapewnia dobrą atmosferę i rozwój firmy.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Savoir-vivre w biznesie

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Podczas szkolenia poznasz atrybuty silnej marki, najważniejsze zasady savoir-vivre w miejscu pracy oraz rozwiniesz umiejętność profesjonalnego i swobodnego zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych.

Savoir-vivre w biznesie

Savoir-vivre w biznesie

Dla kogo?

Szkolenie savoir-vivre w biznesie to propozycja dla tych, którzy chcą wzmacniać swój autorytet wśród pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych. Jeśli poza rozwojem twardych, merytorycznych kompetencji zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji, własnego wizerunku i reputacji oraz dobrego stylu w biznesie to szkolenie jest dla Ciebie. 

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia jest zdobycie konkretnej i praktycznej wiedzy z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej oraz doskonalenie umiejętności niezbędnych w tworzeniu obrazu wiarygodnego i profesjonalnego partnera biznesowego. Co ponadto?

  • Nauczysz się świadomego budowania wizerunku osobistego i organizacji z wykorzystaniem zasad savoir-vivre;
  • dowiesz się, jak wpływają na wizerunek i relacje z klientami wygląd, strój, postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy i głos;
  • poznasz praktyki budowania osobistego autorytetu w relacjach z klientami;
  • odkryjesz dobre praktyki w kontakcie telefonicznym i mailowym;
  • poznasz zasady savoir vivre w miejscu pracy;
  • zyskasz większą swobodę i autentyczność w relacjach podczas przywitania się i rozmowy.

Podczas szkolenia savoir-vivre w biznesie weźmiesz udział w ćwiczeniach, przyjrzysz się zachowaniom w różnych sytuacjach biznesowych i przeanalizujesz ich wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku swojego i firmy oraz otrzymasz informacje zwrotne na temat tego, jak inni mogą Cię spostrzegać i jakie to może rodzić konsekwencje.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Wierzymy, że to często „szczegół” tworzy mistrzostwo, a „szata” może powiedzieć wiele o człowieku, budować zaufanie lub sprawiać, że pierwszy kontakt będzie utrudniony.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu savoir-vivre w biznesie dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Savoir-vivre w biznesie

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, etykiety i savoir-vivre. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Kreatywność i myślenie innowacyjne

Kreatywność i myślenie innowacyjne

Sprawdź
Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź
Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami

Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami

Sprawdź