Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej

Dla specjalistów

Siła przekonywania i wywieranie wpływu

Perswazja to nic innego, jak sztuka przekonywania kogoś do własnych racji czy zachęcenia do zrobienia czegoś, na czym nam zależy. Wiemy, że czasem nie pomagają „ani prośby, ani groźby”. Trzeba użyć innych sposobów, czyli technik i strategii wywierania wpływu. Mogą one służyć dobrym lub złym celom – to zależy od osoby, która posiadła ich moc! Podczas szkolenia zobaczymy, jak działa perswazja i jak skutecznie posługiwać się jej technikami. Poznamy strategie i prawa perswazji, dzięki którym można uzyskać silny wpływ na innych. Zastanowimy się też nad etycznym i odpowiedzialnym stosowaniem technik wywierania wpływu.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Siła przekonywania i wywieranie wpływu

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Aby zrozumieć mechanizm perswazji, trzeba rozumieć reakcje poznawcze człowieka na usłyszany komunikat. Wiedzieć, jak odbiorca interpretuje komunikat i jak na niego reaguje. Nie ma tu jednego schematu, na różnice poznawcze wpływa wiele czynników – m. in. typ temperamentu osoby, jej sytuacja życiowa, emocjonalna oraz tzw. „metaprogramy”.

Siła przekonywania i wywieranie wpływu

Siła przekonywania i wywieranie wpływu
Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu pt. siła przekonywania i wywieranie wpływu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Dla kogo?

Szkolenie siła przekonywania i wywieranie wpływu skierowane jest dla specjalistów, którzy chcą nauczyć się skutecznej perswazji: świadomie dobierać argumenty pozwalające na przedstawienie swoich racji oraz nauczyć się słuchać racji innych.

Dla tych, którzy nie potrafią przebić się ze swoim zdaniem czy przekonać szefa do dobrego pomysłu i dla tych, którzy potrafią „narzucić” swoje zdanie – ale chcieliby też umieć przekonać do „zaangażowania i odpowiedzialności” swoich współpracowników czy klientów.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia jest poznanie podstawowych oraz zaawansowanych technik wywierania wpływu, stosowanych w procesie komunikacji z podwładnym, przełożonym, współpracownikiem. Uczestnicy nauczą się jak je stosować, rozpoznawać i radzić sobie w przypadku negatywnych czy nieetycznych działań innych osób. Co ponadto?

  • Będziesz w sposób otwarty i zrozumiały dla odbiorców przedstawiać własne pomysły;
  • wzrośnie Twoja skuteczność przekonywania i osiągania celów;
  • częściej i skuteczniej będziesz stosować strategię: „win-win”;
  • poprawisz jakość współpracy poprzez rozumienie i otwarcie się na potrzeby innych;
  • wzrośnie Twoja efektywność.

Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy. Na podstawie ćwiczeń i gier, a także odwołując się do przykładów uczestników, poznamy zasady i techniki skutecznego wywierania wpływu. Ważnym elementem szkolenia będą ćwiczenia perswazyjne i autodiagnoza swoich zasobów w tym zakresie.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Narzędzia i gry

Siła przekonywania i wywieranie wpływu

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Praktyczne spojrzenie na spotkania online
Webinary

Praktyczne spojrzenie na spotkania online

W kontynuacji do webinaru na temat strategii radzenia sobie w rzeczywistości zdalnej z perspektywy czterech stylów działania Insights Discovery/DISC/temperamentów.

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących perswazji i wywierania wpływu. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Budowanie otwartości na zmiany

Budowanie otwartości na zmiany

Sprawdź
Komunikacja międzykulturowa

Komunikacja międzykulturowa

Sprawdź
Podejmowanie odpowiedzialności i proaktywność

Podejmowanie odpowiedzialności i proaktywność

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź