Dla specjalistów
„Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” – powiedział John D. Rockefeller. Jego słowa są wciąż aktualne. W końcu kiedy mówi się o kluczowych kompetencjach osób zatrudnianych w organizacjach – zarówno menedżerów, jak i specjalistów, na jednym z pierwszych miejsc wymienia się umiejętność skutecznej komunikacji.
„Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” – powiedział John D. Rockefeller. Jego słowa są wciąż aktualne. W końcu kiedy mówi się o kluczowych kompetencjach osób zatrudnianych w organizacjach – zarówno menedżerów, jak i specjalistów, na jednym z pierwszych miejsc wymienia się umiejętność skutecznej komunikacji.
Poprawna komunikacja jest podstawą zrozumienia i porozumienia między ludźmi, jest bazą dla efektywnej współpracy, jest niezbędna przy delegowaniu zadań, ich egzekwowaniu czy motywowaniu pracowników. Efektywna komunikacja umożliwia sprawną realizację zadań, ułatwia kontakty między działami w ramach realizacji rozmaitych projektów i znacząco wpływa na jakość zarządzania.
Głównym celem szkolenia ze skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności formułowania konstruktywnych komunikatów oraz udzielania informacji zwrotnej. Co ponadto?
Szkolenie ze skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej ma charakter praktyczny. W czasie warsztatowej pracy będziemy korzystać m.in. z licencjonowanych gier szkoleniowych, symulacji scenek, casy study, zadań perswazyjnych, pracy w grupach etc.
Mimo tego, że komunikacji uczymy się od wczesnego dzieciństwa – ciągle wymaga ona doskonalenia. Komunikując się z innymi, wszyscy popełniamy błędy. Przykładowo – nie wyrażamy się precyzyjnie, nie zadajemy pytań, nie sprawdzamy, czy dobrze coś rozumiemy, a często cudze wypowiedzi interpretujemy zgodnie ze swoimi przekonaniami i doświadczeniami. Szkolenie ze skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej wzmocni Twoją efektywność osobistą, realizację zadań, a także wpłynie pozytywnie na aktualne i przyszłe relacje zawodowe.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!