Sprzedaż i obsługa klienta
Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny obsługi klienta, kiedy druga strona oczekuje nie tylko dobrego produktu czy usługi, ale także wychodzenia naprzeciw jej potrzebom i profesjonalnego kontaktu. W obsłudze klienta nie da się uniknąć sytuacji trudnych, w tym reklamacji i obiekcji. Można jednak nauczyć się, jak sobie z nimi radzić, by w efekcie zbudować porozumienie.
Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny obsługi klienta, kiedy druga strona oczekuje nie tylko dobrego produktu czy usługi, ale także wychodzenia naprzeciw jej potrzebom i profesjonalnego kontaktu. W obsłudze klienta nie da się uniknąć sytuacji trudnych, w tym reklamacji i obiekcji. Można jednak nauczyć się, jak sobie z nimi radzić, by w efekcie zbudować porozumienie.
Wykonywanie zadań zawodowych z cierpliwością, uprzejmością i zaangażowaniem sprawia Ci trudność, zwłaszcza w momencie presji, liczby realizowanych zadań i wysokich oczekiwań stawianych przez Klientów? Nie do końca wiesz, jak sobie radzić z sytuacjami trudnymi, w tym reklamacjami i obiekcjami?
Głównym celem szkolenia Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje jest wzmocnienie pozytywnej i konstruktywnej postawy specjalistów wobec zgłaszanych przez klienta reklamacji i obiekcji, zwiększenie świadomości jak ważne jest budowanie relacji z klientem zgłaszającym reklamację oraz rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas telefonicznych rozmów z klientami. Co ponadto?
Podczas szkolenia ograniczamy do minimum liczbę wykładów i prezentacji, proponując w zamian ćwiczenia i praktykę. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. moderowane dyskusje, wymianę doświadczeń, trening umiejętności, analizę przypadków i wyciąganie wniosków, ćwiczenia indywidualne oraz zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować