Sprzedaż i obsługa klienta
Jak pisał Peter Drucker: „Szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować”. Skutecznie działający pracownicy działu sprzedaży to podstawa dobrze funkcjonującej firmy. Rynek jest obecnie wymagający – klienci oczekują w każdej chwili szybkich i trafnych decyzji oraz idealnie dopasowanych produktów do swoich potrzeb.
W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej handlowcy potrzebują nie tylko wiedzy i umiejętności, ale też ciągłego ich wdrażania – każdego dnia pracy na nowo i na różne sposoby.
Intensywne warsztaty sprzedażowe-negocjacyjne oparte o realne sytuacje z życia zawodowego będą dla Ciebie nieocenioną pomocą, jeśli chcesz doskonalić umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych.
Głównym celem szkolenia technik sprzedaży jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych. Co ponadto?
Szkolenie z technik sprzedaży ma charakter praktyczny. Prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. pracę w małych grupach, gry szkoleniowe, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną czy symulacje i miniwykłady z omówieniem przykładów z życia.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z technik sprzedaży dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować