Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Trudne rozmowy menedżerskie

Rozmowa jest jednym z podstawowych i niestety często niedocenianych narzędzi kierowniczych. Spotkanie jeden na jeden, w trakcie którego przełożony koncentruje się na empatycznym i głębokim słuchaniu, udzieleniu konstruktywnego feedbacku, pokazywaniu swojej perspektywy i poznawaniu perspektywy pracownika, może przynieść olbrzymie efekty. Umiejętne prowadzenie trudnych rozmów menedżerskich to kompetencja, która jest potrzebna każdemu liderowi. Pracownicy potrzebują szczerej i otwartej rozmowy, aby móc rozwijać się zgodnie z kierunkiem aprobowanym przez przełożonego i organizację.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Trudne rozmowy menedżerskie

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Rozmowa jest jednym z podstawowych i niestety często niedocenianych narzędzi kierowniczych, a prowadzenie trudnych rozmów mwnedżerskich, to umiejętność, której można się nauczyć. Spotkanie jeden na jeden, w trakcie którego przełożony koncentruje się na empatycznym i głębokim słuchaniu, udzieleniu konstruktywnego feedbacku, pokazywaniu swojej perspektywy i poznawaniu perspektywy pracownika, może przynieść olbrzymie efekty. Pracownicy potrzebują szczerej i otwartej rozmowy, aby móc rozwijać się zgodnie z kierunkiem aprobowanym przez przełożonego i organizację. Kierownicy mogą dzięki rozmowom szybciej reagować na nieporozumienia i wskazywać na zachowania i postawy pracowników, które wymagają poprawy. Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić trudne rozmowy menedżerskie?

Trudne rozmowy menedżerskie

Trudne rozmowy menedżerskie

Dla kogo?

Jeśli zależy Ci na tym, by wpłynąć na takie wskaźniki biznesowe, jak i funkcjonowania zespołu, jak np.: zadowolenie z pracy, zaangażowanie czy też spadek fluktuacji, konieczne jest wyposażenie się w umiejętności prowadzenia rozmów oraz modelowanie właściwych wzorców postępowania.

Dla kogo?

Strategiczny cel szkolenia z trudnych rozmów menedżerskich to rozwijanie umiejętności i świadomości liderów zespołów, w jaki sposób ich styl zarządzania, komunikacji, współpracy i motywacji wpływa na pracowników i wyniki organizacji. Co ponadto?

  • Wzmocnisz swoją rolę i autorytet jako przełożonego w rozmowach z pracownikami;
  • poznasz i przećwiczysz techniki radzenia sobie w sytuacji oporu, buntu, presji ze strony pracownika;
  • poznasz i przećwiczenie techniki reagowania na emocjonalne reakcje ze strony pracownika;
  • wzmocnisz asertywną postawę – z szacunkiem do siebie, pracownika i organizacji;
  • będziesz miał okazję wymienić się dobrymi praktykami i pomysłami na budowanie porozumienia w rozmowie z pracownikiem.

Nasze szkolenie z trudnych rozmów menedżerskich charakter praktyczny. Wiele ćwiczeń będzie opartych na scenariuszu realnej rozmowy np. oceniającej, dotyczącej odmowy podwyżki/awansu, rozmowy wyjaśniającej, korygującej, czy wyjaśniającej przyczyny zmiany zachowania.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Temat szkolenia z trudnych rozmów menedżerskich jest bliski każdemu, kto jest częścią zespołu lub nim zarządza. Jakie korzyści przyniesie udział w nim do Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Trudne rozmowy menedżerskie

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

25 lat doświadczenia pozwala nam spojrzeć na problemy organizacji i kompetencje pracowników w sposób holistyczny. Realizując projekty, dążymy do tego, by rozwój uczestnika szkolenia wpływał na wzrost wyników firmy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź