Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Współpraca w zespołach rozproszonych

Szkolenie Współpraca w zespołach rozproszonych opiera się na założeniu, że aby mogło dojść do synergicznej współpracy w nowej, rozproszonej rzeczywistości, członkowie zespołu muszą o wiele mocniej sobie ufać. Aby tak się stało, potrzebne są: otwarta rozmowa o tym, czym jest zaufanie i jakie jest jego znaczenie w pracy, wzmocnienie własnej wiarygodności i kompetencji komunikacyjnych poprzez świadome branie odpowiedzialności za jakość rozmowy i współpracy, wzrost empatii i rozumienia różnic indywidualnych, usprawnienie zespołowych dysfunkcji w rozproszonym trybie pracy.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Współpraca w zespołach rozproszonych

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Szkolenie Współpraca w zespołach rozproszonych opiera się na założeniu, że aby mogło dojść do synergicznej współpracy w nowej, rozproszonej rzeczywistości, członkowie zespołu muszą o wiele mocniej sobie ufać. Aby tak się stało, potrzebne są: otwarta rozmowa o tym, czym jest zaufanie i jakie jest jego znaczenie w pracy, wzmocnienie własnej wiarygodności i kompetencji komunikacyjnych poprzez świadome branie odpowiedzialności za jakość rozmowy i współpracy, wzrost empatii i rozumienia różnic indywidualnych, usprawnienie zespołowych dysfunkcji w rozproszonym trybie pracy.

Współpraca w zespołach rozproszonych

Współpraca w zespołach rozproszonych

Dla kogo?

Współpraca w zespołach rozproszonych, głównie za pomocą komunikatorów, telefonu, czy wideokonferencji – jest szczególnie wymagająca. Jeśli chcesz wzmocnić swoją sprawność komunikacyjną (również pisemną), dowiedzieć się, jak precyzyjnie formułować myśli, jak we współpracy zachować asertywność, a jednocześnie ciepło, jak budować relacje i rozpoznawać typ osobowości rozmówcy, wreszcie – jak budować zaufanie w zespole – szkolenie ze współpracy w zespołach rozproszonych da Ci praktyczne wskazówki i narzędzia, a także skłoni do autorefleksji.

Dla kogo?

Celem szkolenia jest podniesienie rangi otwartego i jasnego komunikowania się w zespole rozproszonym. Co ponadto?

  • Dowiesz się, jak otwarta komunikacja wpływa na współpracę opartą na zaufaniu;
  • pogłębisz własną empatię i zrozumienie, że różny styl zachowań nie musi być wymierzony przeciwko Tobie, lecz wynika z innego temperamentu, stylu reagowania, sposobu patrzenia i oceny rzeczywistości;
  • wzmocnisz umiejętność odwagi, dyscypliny i własnej odpowiedzialności w zakresie trzymania się faktów, precyzyjnego ich nazywania podczas przekazywania informacji oraz udzielania informacji zwrotnej;
  • zastanowisz się nad własną postawą, temperamentem, nawykami (werbalnymi, wirtualnymi, niewerbalnymi, myślowymi) i błędami komunikacyjnymi w kontekście budowania zaufania, wiarygodności i zachęcania do współpracy;
  • wypracujesz najprostsze i najistotniejsze zasady codziennej bezpośredniej współpracy, które znacząco podniosą efektywność Twojego zespołu.

Szkolenie ze współpracy w zespołach rozproszonych, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online – ma charakter praktyczny. W jego trakcie korzystamy m.in. z pracy warsztatowej w grupach, trenowania umiejętności, zadań indywidualnych, casy study, czy certyfikowanych gier szkoleniowych.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Praca zdalna i hybrydowa stawia przed pracownikami nowe wyzwania. Jednym z najważniejszych jest umiejętna komunikacja i współpraca, które przekładają się.

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Współpraca w zespołach rozproszonych

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Praktyczne spojrzenie na spotkania online
Webinary

Praktyczne spojrzenie na spotkania online

W kontynuacji do webinaru na temat strategii radzenia sobie w rzeczywistości zdalnej z perspektywy czterech stylów działania Insights Discovery/DISC/temperamentów.

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, także w nowej rzeczywistości pracy w trybie zdalnym i hybrydowym. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź
Efektywna współpraca w dziale i między działami

Efektywna współpraca w dziale i między działami

Sprawdź
Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

Sprawdź