Dla specjalistów
Szkolenie Współpraca w zespołach rozproszonych opiera się na założeniu, że aby mogło dojść do synergicznej współpracy w nowej, rozproszonej rzeczywistości, członkowie zespołu muszą o wiele mocniej sobie ufać. Aby tak się stało, potrzebne są: otwarta rozmowa o tym, czym jest zaufanie i jakie jest jego znaczenie w pracy, wzmocnienie własnej wiarygodności i kompetencji komunikacyjnych poprzez świadome branie odpowiedzialności za jakość rozmowy i współpracy, wzrost empatii i rozumienia różnic indywidualnych, usprawnienie zespołowych dysfunkcji w rozproszonym trybie pracy.
Szkolenie Współpraca w zespołach rozproszonych opiera się na założeniu, że aby mogło dojść do synergicznej współpracy w nowej, rozproszonej rzeczywistości, członkowie zespołu muszą o wiele mocniej sobie ufać. Aby tak się stało, potrzebne są: otwarta rozmowa o tym, czym jest zaufanie i jakie jest jego znaczenie w pracy, wzmocnienie własnej wiarygodności i kompetencji komunikacyjnych poprzez świadome branie odpowiedzialności za jakość rozmowy i współpracy, wzrost empatii i rozumienia różnic indywidualnych, usprawnienie zespołowych dysfunkcji w rozproszonym trybie pracy.
Współpraca w zespołach rozproszonych, głównie za pomocą komunikatorów, telefonu, czy wideokonferencji – jest szczególnie wymagająca. Jeśli chcesz wzmocnić swoją sprawność komunikacyjną (również pisemną), dowiedzieć się, jak precyzyjnie formułować myśli, jak we współpracy zachować asertywność, a jednocześnie ciepło, jak budować relacje i rozpoznawać typ osobowości rozmówcy, wreszcie – jak budować zaufanie w zespole – szkolenie ze współpracy w zespołach rozproszonych da Ci praktyczne wskazówki i narzędzia, a także skłoni do autorefleksji.
Celem szkolenia jest podniesienie rangi otwartego i jasnego komunikowania się w zespole rozproszonym. Co ponadto?
Szkolenie ze współpracy w zespołach rozproszonych, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online – ma charakter praktyczny. W jego trakcie korzystamy m.in. z pracy warsztatowej w grupach, trenowania umiejętności, zadań indywidualnych, casy study, czy certyfikowanych gier szkoleniowych.
Praca zdalna i hybrydowa stawia przed pracownikami nowe wyzwania. Jednym z najważniejszych jest umiejętna komunikacja i współpraca, które przekładają się.
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, także w nowej rzeczywistości pracy w trybie zdalnym i hybrydowym. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!