Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta
Jak dotrzeć do właściwej osoby, jak przekonać ją do współpracy pomimo tego, że korzysta z usługi konkurencji, jak zdobyć zaufanie klienta, który od zawsze jest na „nie”, co zrobić, gdy klient jest zainteresowany, ale nie podejmuje decyzji – zwodząc nas od kilku miesięcy. Te sytuacje nie należą do łatwych i nie są też wyjątkiem. Podobnie jak rozmowa z poirytowanym, lekceważącym czy atakującym klientem.
Podczas szkolenia bierzemy pod uwagę Państwa oczekiwania związane z celami oraz praktyczną i aktywną metodą pracy. Wszyscy uczestnicy szkolenia biorą udział w ćwiczeniach i uzyskują informację zwrotną dotyczącą sposobu prowadzenia rozmowy przez telefon. Nadrywamy, odtwarzamy i analizujemy fragmenty rozmów – to najlepszy sposób na zbieranie faktów oraz udzielanie rzetelnej informacji zwrotnej.
Celem strategicznym projektu jest poznanie i trening technik profesjonalnej sprzedaży i zasad obsługi klienta.
Na warsztatach szkoleniowych i sesjach coachingowych poszukamy wspólnie odpowiedzi na pytania:
- Jak budować profesjonalny wizerunek pracownika firmy?
- Jakie dobre praktyki zwiększają prawdopodobieństwo sukcesu w sprzedaży usług?
- Na jakie kluczowe korzyści oferty firmy zwracać uwagę, aby wyróżniać się od konkurencji?
- Co decyduje obecnie o sukcesie w sprzedaży telefonicznej doradcy?
- Jakie metody sprzedaży i obsługi są skuteczne w komunikacji z klientem?
- Jak skutecznie radzić sobie z klientem stosując asertywne metody komunikacji?
- Jak świadomie doskonalić swoje umiejętności w kontakcie z klientem?
- Jakie są moje mocne strony, a co wymaga poprawy?
- Jak pozyskiwać energię i motywację do pracy w sytuacji dużej ilości odmów klientów?
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad wzrostem sprzedaży oraz systematycznie kontrolować wyniki.
- Badanie potrzeb klienta oraz propozycja zakupowa będą w profesjonalny sposób identyfikowane i wykorzystywane w procesie sprzedaży.
- Uczestnicy będą pokonywać bariery komunikacyjne podczas rozmów oraz pewnie rozpoznawać typologie klientów po „drugiej stronie słuchawki”, dobierając odpowiednią technikę komunikacji.