Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny zarówno dla obsługi klienta, jak i działów sprzedaży. Druga strona oczekuje w końcu nie tylko dobrego produktu, czy usługi, ale także aktywnego wysłuchania swoich potrzeb.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny zarówno dla obsługi klienta, jak i działów sprzedaży. Druga strona oczekuje w końcu nie tylko dobrego produktu, czy usługi, ale także aktywnego wysłuchania swoich potrzeb. Profesjonalny kontakt telefoniczny pozwala nie tylko osiągnąć krótkoterminowy cel, ale także budować długofalową relację z klientem.

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Dla kogo?

Pracujesz w dziale sprzedaży lub BOK? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w zakresie kluczowych elementów w kontakcie telefonicznym? Zależy Ci na wzroście świadomości w zakresie wpływu własnego nastawienia na możliwość osiągnięcia sukcesu w kontakcie telefonicznym z klientem?

Dla kogo?

Celami szkolenia Profesjonalna rozmowa telefoniczna są:

  • rozwój umiejętności jakości telefonicznej obsługi i jej wpływu na kontakt z klientem;
  • identyfikacja własnego stylu komunikacyjnego;
  • nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacji w telefonicznej obsłudze klienta;
  • trening odmawiania nadmiarowym żądaniom klientów;
  • poznanie lub przypomnienie typologii klientów;zbudowanie świadomości wpływu emocji w obsłudze klienta;
  • poznanie kluczowych zasad przyjmowania reklamacji;
  • wzmocnienie kompetencji profesjonalnej sprzedaży telefonicznej i wypracowanie nowych wzorców zachowań;
  • rozwój ścieżki sprzedaży telefonicznej;
  • trening narzędzi świadomego budowania relacji w kontakcie telefonicznym.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Szkolenie Profesjonalna rozmowa telefoniczna ma charakter praktyczny. W jego trakcie weźmiesz udział w wielu symulacjach rozmów telefonicznych na podstawie codziennych sytuacji z życia zawodowego, ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, dyskusjach i wymienia dobrych praktyk.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Sprawdź
Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź
Skuteczna prezentacja sprzedażowa

Skuteczna prezentacja sprzedażowa

Sprawdź