Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta

Jak dotrzeć do właściwej osoby, jak przekonać ją do współpracy pomimo tego, że korzysta z usługi konkurencji, jak zdobyć zaufanie klienta, który od zawsze jest na „nie”, co zrobić, gdy klient jest zainteresowany, ale nie podejmuje decyzji – zwodząc nas od kilku miesięcy. Te sytuacje nie należą do łatwych i nie są też wyjątkiem. Podobnie jak rozmowa z poirytowanym, lekceważącym czy atakującym klientem.

Podczas szkolenia bierzemy pod uwagę Państwa oczekiwania związane z celami oraz praktyczną i aktywną metodą pracy. Wszyscy uczestnicy szkolenia biorą udział w ćwiczeniach i uzyskują informację zwrotną dotyczącą sposobu prowadzenia rozmowy przez telefon. Nadrywamy, odtwarzamy i analizujemy fragmenty rozmów – to najlepszy sposób na zbieranie faktów oraz udzielanie rzetelnej informacji zwrotnej. 

Celem strategicznym projektu jest poznanie i trening technik profesjonalnej sprzedaży i zasad obsługi klienta.

Na warsztatach szkoleniowych i sesjach coachingowych poszukamy wspólnie odpowiedzi na pytania:

  • Jak budować profesjonalny wizerunek pracownika firmy?
  • Jakie dobre praktyki zwiększają prawdopodobieństwo sukcesu w sprzedaży usług?
  • Na jakie kluczowe korzyści oferty firmy zwracać uwagę, aby wyróżniać się od konkurencji?
  • Co decyduje obecnie o sukcesie w sprzedaży telefonicznej doradcy?
  • Jakie metody sprzedaży i obsługi są skuteczne w komunikacji z klientem?
  • Jak skutecznie radzić sobie z klientem stosując asertywne metody komunikacji?
  • Jak świadomie doskonalić swoje umiejętności w kontakcie z klientem?
  • Jakie są moje mocne strony, a co wymaga poprawy?
  • Jak pozyskiwać energię i motywację do pracy w sytuacji dużej ilości odmów klientów?

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad wzrostem sprzedaży oraz systematycznie kontrolować wyniki.
  • Badanie potrzeb klienta oraz propozycja zakupowa będą w profesjonalny sposób identyfikowane i wykorzystywane w procesie sprzedaży.
  • Uczestnicy będą pokonywać bariery komunikacyjne podczas rozmów oraz pewnie rozpoznawać typologie klientów po „drugiej stronie słuchawki”, dobierając odpowiednią technikę komunikacji.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox