Krzysztof Operacz
Trener biznesu, praktyk sprzedaży i marketingu

Od 2012 r. jestem dyrektorem handlowym i członkiem zarządu DOMAR S.A. Wcześniej jako główny specjalista ds. sprzedaży i kierownik sieci zajmowałem się nadzorem nad strukturą handlową sieci sklepów w branżach: meble, RTV, AGD.

Przygotowuję oraz przeprowadzam szkolenia z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, jakości usług, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, negocjacji handlowych oraz szkoleń produktowych. Przygotowuję szczegółowe analizy związane z wydajnością pracowników oraz rentownością podległych placówek handlowych. Realizuję treningi dla handlowców w procesach sprzedaży B2B oraz B2C. Prowadzę warsztaty praktycznej prezentacji języka korzyści, cech produktów, analizy potrzeb od podstaw, argumentacji handlowej, pokonywania obiekcji. Szkolę ze wstępu do negocjacji, negocjacji zaawansowanych, sztuki ekspozycji towaru w połączeniu z opieką klienta, prezentacji handlowej u klienta i podczas prelekcji przed dużym audytorium. Prowadzę coaching handlowy, realizuję programy badające i zwiększające rentowność w sprzedaży, cross-selling i up-selling, przygotowanie do prowadzenia wewnętrznych szkoleń produktowych. Prowadzę praktyczną naukę sprzedaży dla sił sprzedaży i promocji.

W ramach współpracy z Integra Consulting Poland przeprowadziłem ponad 200 dni szkoleniowych.

Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:

  • sprzedaż i obsługa klienta
  • efektywna praca w zespole i kierowanie zespołem
  • zarządzanie sobą w czasie
  • zarządzanie w zmianie
  • negocjacje w biznesie, kompetencje handlowca w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta