Łukasz Gabryś
Trener, Coach, Konsultant

Jestem trenerem z 17-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń biznesowych i coachingów. Doświadczenie sprzedażowe i szkoleniowe zdobywałem pracując na stanowiskach przedstawiciela handlowego, trenera i coacha w międzynarodowym koncernie branży FMCG. Posiadam doświadczenie w pracy na stanowisku Training Managera oraz członka zarządu. Kluczowym obszarem mojej specjalizacji jest  doskonalenie umiejętności kierowniczych kadry managerskiej wszystkich szczebli. Koordynuję i prowadzę projekty międzynarodowe (m.in. Management Excellence – Talent Development Program, First Line Manager Program, Akademia Managera). Prowadzę szkolenia managerskie i handlowe dla wielu branż aktywnie wykorzystując biegłą znajomość języka angielskiego. W trakcie współpracy z Integra Consulting Poland przeprowadziłem ponad 1000 dni szkoleniowych.

 

Główne obszary specjalizacji:

  • umiejętności menedżerskie
  • sprzedaż
  • negocjacje handlowe
  • standardy obsługi klienta
  • komunikacja i asertywność, planowanie i organizacja czasu pracy, wystąpienia publiczne

 

Kluczowe projekty:

SCA Packaging – „Management Excellence”
Międzynarodowy projekt, który realizowałem dla Integra Consulting Poland jako koordynator merytoryczny i trener prowadzący w e współpracy z firmą PPI Network (konsultanci – Gerry Buckley i Paula Cook ).Projekt dla liderów High Potentials, rozwój kompetencji managerskich połączony z badaniem 360 stopni oraz sesjami coachingowymi.
Trwał 2 lata i rozwijał kluczowe kompetencje managerskie w odniesieniu do wartości firmy SCA Packaging.

Akademia Managera – projekt dla kadry managerskiej Work Service S.A.
Program rozwoju kompetencji managerskich, który koordynowałem i realizowałem dla 70 managerów średniego i wyższego szczebla latach 2017-2018 i  składający się z 6 modułów tematycznych dotyczących: budowania efektywnego zespołu, skutecznej komunikacji, delegowania i egzekwowania zadań, ról managerskich, przywództwa sytuacyjnego, motywowania pracowników, wspierania i rozwijanie pracowników, zarządzania zmianą i innowacyjnością, radzenia sobie z  konfliktem i sytuacjami trudnymi.

„Zadowolony klient Suzki”
Projekt realizowany dla firmy PRPOFES w zespole trenerskim trwający 2 lata, dotyczący opracowania i wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi klienta w sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland (samochody i motocykle).Dodatkowo cykl sesji coachingowych wspierających wdrożenie standardów. Mierzalnym efektem sukcesu projektu był awans w teście Auto Świata marki Suzuki na 3 pozycję w ogólnopolskim rankingu.


Kluczowi klienci:

ABB, Alstom Power, Bank Zachodni WBK (grupa Santander), Colgate-Palmolive Manufacturing Poland, Dr.Max – sieć aptek, Faurecia Wałbrzych, Frosta Polska, HS Wrocław (UTC Aerospace Systems), Kaufland Polska Markety, Leroy Merlin Polska, LG Chem Poland, LG Display Poland, Man Truck & Bus Polska, Mondi Polska, PCC Rokita, Pepco Europe, Pfizer Polska, Philips Lighting Poland, PKP, Roche Polska, SCA Hygiene Products, SCA Packaging Poland, Transgourment, Suzuki Motor Poland, Termet, Ursapharm Poland, Work Service, Zetkama