Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Doradztwo HR

Wartości w organizacji

Kultura organizacyjna określa zgodne z wartościami firmy normy i wzory zachowań (zarówno na poziomie werbalnym, jak i podejmowanych działań), których powinni na co dzień przestrzegać wszyscy członkowie organizacji. Tak rozumiana kultura firmy pozwala wyróżnić się na tle konkurencji – jej elementy decydują bowiem o wyjątkowości firmy w oczach klientów i współpracowników.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Wartości w organizacji

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Tą wyjątkowość firmy definiują 4 najważniejsze wartości, które dobrze opisują najlepsze praktyki funkcjonowania pracowników w ciągu całego okresu istnienia firmy. One także wyjaśniają w jaki sposób wspólnymi siłami pracownicy przechodzą przez trudne momenty.

Codzienne nawykowe postępowanie pracowników, często uniemożliwia świadome odnoszenie się do wartości i poprzez to stwarza ryzyko zacierania najlepszych praktyk, które pozwalają firmie osiągać kolejne sukcesy.

Wartości w organizacji

Wartości w organizacji

Dla kogo?

Praca nad rozwojem i wzmocnieniem tak ważnego elementu kultury organizacyjnej jakim są wartości wymaga zaangażowania kadry kierowniczej wszystkich szczebli. Nasza koncepcja szkolenia zakłada budowanie tego zaangażowania poprzez wybór grupy „ambasadorów wartości” – osób ważnych dla pracowników (np. członków zarządu), które będą reprezentowały poszczególne wartości (przed warsztatami), zbudowanie zobowiązania wokół wartości i sposobu ich rozumienia, zdefiniowanie projektów wzmacniających funkcjonowanie wartości w organizacji (w trakcie warsztatów) i doprowadzenie do ich wdrożenia.

Dla kogo?

Konstruktywne podejście do wartości polega na tym, że traktujemy je jako element nienegocjowalny, rozumiejąc argumenty stojące za tą decyzją, natomiast koncentrujemy się na tym, żeby informacje o wartościach przekazać w jak najbardziej praktyczny i użyteczny sposób. Co w trakcie warsztatów:

  • przywołanie definicji poszczególnych wartości,
  • ucieleśnienie wartości w zachowaniach,
  • wypracowane listy zachowań i postaw dla każdej wartości,
  • opracowany plan wdrażania oraz wskazanie osób odpowiedzialnych za poszczególne aspekty wdrażania,
  • określenie roli, jaką wartości winny pełnić w kształtowaniu zachowań pracowników,
  • wypracowanie zachowań odpowiadających poszczególnym wartościom tworzącym kulturę organizacji,
  • wstępne wypracowanie formuły wdrożenia katalogu zachowań w strukturze organizacji,
  • dyskusja nad sposobami egzekwowania katalogu zachowań w konkretnych działaniach operacyjnych,
  • wzrost świadomości wpływu własnej postawy na kulturę organizacji.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z wdrożenia modeli kompetencyjnych.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Świadome kształtowane kultury firmy przez kadrę menedżerską w oparciu o wartości ma pomóc w przygotowaniu firmy i jej pracowników na wyzwania pojawiające się teraz i w przyszłości. Ma także przyczynić się do stworzenia takiej kultury, która będzie promieniować na zewnątrz i zapewniać dopływ młodych talentów do organizacji.

Co jeszcze zyska organizacja i pracownicy dzięki realizacji projektu:

Narzędzia i gry

Wartości w organizacji

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Czy warto budować zaangażowanie u każdego pracownika?

Wierzę, że każdemu pracownikowi trzeba dać możliwość nauki, wdrożenia, każdego należy doceniać za wkład, który daje organizacji. Czy jednak każdego można zmotywować i zbudować jego zaangażowanie?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Low performance management – jak zapobiegać spadkowi efektywności w zespole?

Jesteś szefem zespołu programistów? Rozwijasz go o nowe osoby? Z pewnością miałeś do czynienia z sytuacją, w której do Twojego zespołu dołączył nowy pracownik, który zrobił na Tobie dobre wrażenie podczas rozmowy rekrutacyjnej, a później okazało się, że nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań.

Kliknij, aby przejsć dalej
Webinary

Kompetencje przyszłości Jak Insights Discovery® może przygotować zespół do WSPÓŁDZIAŁANIA po powrocie do firmowej rzeczywistości.

Po wielu tygodniach izolacji i pracy w rozproszeniu, po niejednokrotnych redukcjach i zmianach w strukturze zatrudnienia, zakresach obowiązków, mogło dojść do wzrostu napięcia, spadku zaufania, poluzowania więzi lub wręcz wyobcowania.

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu, sprawiamy, że biznes wzrasta. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie rozwijania talentów, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Badanie satysfakcji pracowników

Badanie satysfakcji pracowników

Sprawdź
Tworzenie systemów ocen okresowych

Tworzenie systemów ocen okresowych

Sprawdź
Tworzenie programów rozwojowych i systemów szkoleń

Tworzenie programów rozwojowych i systemów szkoleń

Sprawdź
Assessment Center

Assessment Center

Sprawdź