Zaawansowane techniki sprzedaży

Główne cele szkolenia to:

  • Umacnianie w roli handlowca, doradcy, konsultanta, specjalisty.
  • Budowanie zaufania i rozwijanie biznesu klienta.
  • Umocnienie roli pytań w procesie sprzedaży.
  • Poprawa efektywności biznesowej na bazie potrzeb klienta.
  • Skuteczne odmawianie nadmiarowym żądaniom klienta.
  • Radzenie sobie z krytyką.
  • Sprzedaż językiem korzyści klienta.
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem.
  • Przyjmowanie reklamacji.
  • Stawianie granic wobec destrukcyjnych zachowań klientów.

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Będą potrafili prowadzić rozmowę z klientem w sposób dający szansę na zwiększanie sprzedaży poprzez rozwój biznesu klienta.
  • Zwiększą swoje umiejętności słuchania i usłyszenia potrzeb klienta.
  • Będą umieli inicjować aktywną sprzedaż bazując na rozwijaniu potrzeb klientów.
  • Będą potrafili budować relację w oparciu o dobry, niebanalny kontakt.
  • Będą umieli rozpoznawać i uwzględniać typ osobowości klienta w sposób zwiększający szansę na chronienie własnych emocji i zwiększanie lojalności klientów.
  • Będą potrafili radzić sobie z zagrywkami klientów.
  • Będą potrafili radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas współpracy z klientem.
  • Rozwiną swoją asertywność w sytuacjach handlowych.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów