Zaawansowane techniki sprzedaży

W dzisiejszym świetnie przekaz sprzedażowy dociera do nas z każdej strony – jadąc do pracy mijamy billboardy reklamowe, otwierając telefon wyskakują nam komunikaty sprzedażowe z reklam, sprawdzając skrzynki mailowe znajdujemy kilkanaście newsletterów… Jak w takim świecie mają odnaleźć się handlowcy? Ci najlepsi wiedzą, że kluczem są zaawansowane techniki sprzedaży. Bycie na bieżąco w tym zakresie, poszerzanie arsenału nowoczesnych technik sprzedaży nie tylko pozwoli przebić się ze swoją ofertą, ale również znaleźć nowe potencjalne źródła sprzedaży.

Szkolenie ze skutecznych technik sprzedaży

Świetnym rozwiązaniem dla osób chcących być na bieżąco z zaawansowanymi technikami sprzedaży jest wybór szkolenia. Szkolenie z technik sprzedaży pozwoli nie tylko uaktualnić wiedzę, ale również skonfrontować swoje przyzwyczajenia i sposoby z doświadczonymi trenerami biznesu. 

W szkoleniu z technik sprzedaży biorą udział wyłącznie trenerzy mający praktyczne doświadczenie z tym obszarem. Dbamy o to, by podczas szkolenia ze skutecznych technik sprzedaży przeważał aspekt praktyczny.

Naszym zdaniem pracownicy działów handlowych nastawieni na cel powinni zwrócić uwagę nie tylko na same nowoczesne techniki sprzedaży, ale również na kształtowanie własnej motywacji. Dlatego nasze szkolenia z technik sprzedaży zawierają również ten aspekt. W myśl tego, że nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam, podczas szkoleń ze skutecznych technik sprzedaży dbamy również o takie aspekty jak budowanie zaufania w relacji z Klientem, poprawę efektywności biznesowej, ale również radzenie sobie z negatywnym feedbackiem.

Główne cele szkolenia to:

  • Umacnianie w roli handlowca, doradcy, konsultanta, specjalisty.
  • Budowanie zaufania i rozwijanie biznesu klienta.
  • Umocnienie roli pytań w procesie sprzedaży.
  • Poprawa efektywności biznesowej na bazie potrzeb klienta.
  • Skuteczne odmawianie nadmiarowym żądaniom klienta.
  • Radzenie sobie z krytyką.
  • Sprzedaż językiem korzyści klienta.
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem.
  • Przyjmowanie reklamacji.
  • Stawianie granic wobec destrukcyjnych zachowań klientów.

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Będą potrafili prowadzić rozmowę z klientem w sposób dający szansę na zwiększanie sprzedaży poprzez rozwój biznesu klienta.
  • Zwiększą swoje umiejętności słuchania i usłyszenia potrzeb klienta.
  • Będą umieli inicjować aktywną sprzedaż bazując na rozwijaniu potrzeb klientów.
  • Będą potrafili budować relację w oparciu o dobry, niebanalny kontakt.
  • Będą umieli rozpoznawać i uwzględniać typ osobowości klienta w sposób zwiększający szansę na chronienie własnych emocji i zwiększanie lojalności klientów.
  • Będą potrafili radzić sobie z zagrywkami klientów.
  • Będą potrafili radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas współpracy z klientem.
  • Rozwiną swoją asertywność w sytuacjach handlowych.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox