Do obejrzenia materiału z webinaru zapraszamy przedstawicieli kadry kierowniczej, pracowników działów HR, facylitatorów i wszystkie osoby aktywnie korzystające z tej formy pracy zespołowej i pokładające wiarę w to, że nie wszystko stracone!
Oglądając materiał o spotkaniach online będziesz miał szansę:
- przełamać własną niechęć do prowadzenia spotkań online;
- ukształtować korzystne nawyki udziału w spotkaniach online we własnej organizacji;
- przyjrzeć się nawykom komunikacyjnym i specyficznemu udziałowi w spotkaniach w kontekście 4;
- różnych stylów działania Insight / Extended DISC / temperamentów;
- zrozumieć powody, dla których spotkania zdalne nie cieszą się dobrą sławą; i jednocześnie otrzymać rozwiązania dla doświadczanych trudności.
Program webinaru na temat spotkań online:
- Czynniki decydujące o nieudanych spotkaniach
- Specyficzne potrzeby osób o różnych stylach działania (Insight/Extended DISC/temperamenty)
- Źródła nawyków komunikacyjnych związanych z udziałem w spotkaniach
- Jak pogodzić ze sobą odmienne preferencje współpracowników?
- Od czego zależy jakość spotkań online?
- struktura (rodzaje i typy spotkań)
- zasady (uczestnictwo)
- notowanie i dokumentowanie (zaangażowanie, narzędzia, przykłady formatów)
- moderowanie (przydatne techniki komunikacyjne, trudne sytuacje, wskazówki i sposoby angażowania uczestników)
- indywidualna odpowiedzialność (kontraktowanie reguł komunikacji i współpracy)
- Wspieranie sieci kontaktów w szerszej perspektywie
- Kluczowe czynniki motywacji i satysfakcji z udziału w spotkaniach jako drogowskaz dla menedżerów/moderatorów