Dla zarządzających
Asertywne umiejętności pomagają nam otwarcie, bez poczucia winy i wewnętrznego dyskomfortu, z szacunkiem do rozmówcy wyrażać własne zdanie, pomysły, emocje i potrzeby. Szkolenie z asertywności w zarządzaniu nauczy Cię komunikować się w partnerski sposób, bez uległości, lekceważenia czy agresji słownej.
Asertywność to postawa wobec siebie i innych oparta na autentyczności i szacunku. Nie rodzimy się asertywni, ale możemy pracować nad swoją postawą. Potrzebna jest wiedza, umiejętności, trening i doświadczenie, z którego wyciągamy wnioski. Asertywne umiejętności pomagają nam otwarcie, bez poczucia winy i wewnętrznego dyskomfortu, z szacunkiem do rozmówcy wyrażać własne zdanie, pomysły, emocje i potrzeby. Szkolenie z asertywności w zarządzaniu nauczy Cię komunikować się w partnerski sposób, bez uległości, lekceważenia czy agresji słownej.
Chcesz nauczyć się wyrażać własne zdanie, myśli i emocje, dawać i przyjmować pochwały? Chcesz dowiedzieć się, jak dawać i przyjmować korygujące informacje zwrotne i konstruktywną krytykę, jak odmawiać i przyjmować odmowę? Jak pisał Henry Ford: „Jeśli jest w ogóle jakiś sekret sukcesu, to leży on w umiejętności przyjmowania punktu widzenia innych i patrzeniu na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej”. W odkryciu tych dwóch perspektyw pomoże Ci nasze szkolenie z asertywności w zarządzaniu.
Głównym celem szkolenia asertywności jest uczenie takich zachowań, które zwiększają komfort i efektywność własnej pracy i budują otwartą, bezpośrednią komunikację. Co ponadto?
Jak pisaliśmy na wstępie – asertywność jest umiejętnością, której można się nauczyć. Najlepiej robić to przez ćwiczenia, dlatego nasze szkolenie z asertywności w zarządzaniu, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online to w 60% warsztat i trening, a w 40% prezentacja z omówieniem.
Umiejętność asertywnego zarządzania jest niezwykle ważna, lecz jej nauczenie wymaga czasu, cierpliwości i wiedzy. Jeśli zauważasz, że brak asertywności sprawia, że codzienna praca staje się uciążliwa – zainwestuj swój czas, by wypracować tę umiejętność podczas szkolenia z asertywności w zarządzaniu.
Jakie korzyści przyniesie udział w nim dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej, asertywnej komunikacji. Nasze programy szkoleń zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb uczestników i organizacji. Jeśli więc chcesz otrzymać program szkolenia z asertywności w zarządzaniu, umów się z nami na rozmowę.