Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Budowanie otwartości na zmiany

Zmiany w organizacji – bez względu na to, czy podchodzimy do nich entuzjastycznie czy sceptycznie – zawsze nas dotyczą. Z reguły sprawiają, że my też musimy się zmienić, inaczej na coś spojrzeć, zmienić nawyki, zaakceptować nowe osoby, nauczyć się nowych rzeczy, czy zbudować nowe relacje. Im większa zmiana w organizacji, tym większy „efekt domina” wywołuje.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Budowanie otwartości na zmiany

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Zmiany w organizacji – bez względu na to, czy podchodzimy do nich entuzjastycznie czy sceptycznie – zawsze nas dotyczą. Z reguły sprawiają, że my też musimy się zmienić, inaczej na coś spojrzeć, zmienić nawyki, zaakceptować nowe osoby, nauczyć się nowych rzeczy, czy zbudować nowe relacje. Im większa zmiana w organizacji, tym większy „efekt domina” wywołuje.

Budowanie otwartości na zmiany

Budowanie otwartości na zmiany

Dla kogo?

Wiele napisano na temat „zabójców zmian” i istotnie, czynniki, które na to wpływają są wielorakie. Jednak najczęściej, prawdziwym utajnionym „zabójcą zmiany” jest brak rozumienia jej indywidualnej natury i niezbędnych do jej wdrożenia cierpliwości i konsekwencji.
Dzisiaj, gdy właściwie od kilku dobrych lat mówi się o tym, że żyjemy w permanentnej zmianie, nazwanej ostatnio akronimem VUCA, gdzie jedna zmiana nie zakończona rozpoczyna drugą. Aktualna sytuacja na świecie sprawia, że zmienność w kontekście rozchwianego poczucia bezpieczeństwa, będzie zapewne jeszcze większa dlatego warto na rozwój tej kompetencji spojrzeć przez pryzmat nowych wyzwań i zapewne zmian, jakie stoją przed menedżerami i pracownikami.

Dla kogo?

Celem szkolenia jest zwiększenie otwartości na zmiany i rozwój umiejętności wspierania zmian. Co ponadto?

  • oswoisz zmianę 🡪 zwiększysz pozytywne nastawienia i otwartości na nowe rozwiązania i sposoby działania;
  • zrozumiesz siebie i pracowników w sytuacji zmiany – czego potrzebujemy i co nam pomaga w obliczu zmian;
  • poznasz uwarunkowania osobowościowe wpływające na szybkość oraz powodzenie adaptacji i wdrożenie zmian;
  • poznasz i przećwiczysz cykl usprawniania i poszukiwania nowych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności i tempa działania;
  • rozwiniesz i wzmocnisz konstruktywne zachowania, które pomagają w efektywnych i dynamicznym wdrażaniu zmian;
  • udoskonalisz umiejętności wspierania innych w procesie zmiany.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Warto spojrzeć na zmianę z bliska – uświadomić sobie swoje reakcje, obawy, nadzieje, ale także z lotu ptaka – jak działa na innych, realizowane cele, własny rozwój i całą organizację. Rozumienie natury zmiany nie sprawia, że łatwiej ją wdrożyć, może jednak sprawić, że popełnimy mniej błędów w drodze do nowego celu, stracimy mniej nerwów i – co najważniejsze – przeczekamy związane ze zmianą trudności, bo to one zwiastują, że jeśli się nie poddamy, zmiana może być naszą korzyścią.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Budowanie otwartości na zmiany

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących zarządzania zmianą. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami

Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami

Sprawdź
Asertywna komunikacja w organizacji

Asertywna komunikacja w organizacji

Sprawdź
Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Sprawdź
Kreatywność i myślenie innowacyjne

Kreatywność i myślenie innowacyjne

Sprawdź