Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla trenerów wewnętrznych

Podstawy pracy trenera i uczenia dorosłych

Przekazywanie wiedzy i związane z tym wysokie kompetencje szkoleniowe stają się w każdej organizacji jednym z istotnych elementów tworzenia kultury i swojej przewagi konkurencyjnej. Grupy wewnętrznych trenerów zyskują coraz większe znaczenie, co wiąże się też ze zwiększonymi wobec nich wymaganiami. I to zarówno ze strony zwierzchników, jak również potencjalnych uczestników szkoleń, którzy oczekują wewnętrznego kształcenia na wysokim poziomie i dodatkowo podanego w atrakcyjnej formie.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Podstawy pracy trenera i uczenia dorosłych

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Zadaniem trenera – bez względu na to, w jakim obszarze pracuje, jest przede wszystkim wypracowanie zachowań i pożądanych postaw wśród uczestników szkoleń, które pozwolą na implementowanie wiedzy i umiejętności w codzienne działania zawodowe, co w konsekwencji przyczynia się do poprawy wyników biznesowych firmy.

Podstawy pracy trenera i uczenia dorosłych

Podstawy pracy trenera i uczenia dorosłych

Dla kogo?

Dopiero budujecie zespół wewnętrznych trenerów? Chcesz wzmocnić swoje kompetencje w zakresie uczenia dorosłych? Chcesz dowiedzieć się jak najwięcej na temat praktycznych aspektów pracy trenera? Nasze doświadczenia w pracy trenerskiej, realizacji projektów Train the Trainers oraz prowadzenia Szkoły Trenerów Biznesu Integra pokazują w praktyce, że wiedza merytoryczna trenera na temat produktu, usługi, czy procesu pracy jest warunkiem niezbędnym, ale niewystarczającym do nauczenia uczestników szkolenia wykorzystywania jej w praktyce. Potrzebny jest warsztat pracy trenera oraz budowanie postawy sprzyjającej efektywnej pracy z grupą.

Dla kogo?

Celem szkolenia Podstawy pracy trenera i uczenia dorosłych jest wzrost świadomości własnej roli i odpowiedzialności w pracy z grupą. Co ponadto?

  • Poznasz swoje mocne strony i obszary do rozwoju w zakresie kompetencji trenerskich;
  • poszerzysz wiedzę dotyczącą uczenia się i uczenia dorosłych;
  • wzmocnisz umiejętności efektywnego rozpoczynania szkolenia;
  • zdiagnozujesz własny temperament (opcjonalnie praca w oparciu o Extended DISC), dowiesz się, co pomaga Ci, a co przeszkadza w prowadzeniu szkolenia.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Jak powiedział Arie de Gaus - szef planowania w Royal Dutch / Shell: „Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz”. Współczesne organizacje robią wiele, by podnieść efektywność, jakość, czy zwiększyć produkcję. Te najbardziej świadome wiedzą, że równie ważne jest wyposażanie swoich pracowników w wiedzę, rozwijanie ich umiejętności. Cel ten można osiągnąć na wiele sposobów – jednym z nich jest wdrażanie polityki szkoleń wewnętrznych.

Jakie korzyści przyniesie szkolenie dla trenerów wewnętrznych z podstaw pracy trenera i uczenia dorosłych dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Podstawy pracy trenera i uczenia dorosłych

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników i trenerów wewnętrznych. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Prowadzenie prezentacji i poznanie metod aktywizujących

Prowadzenie prezentacji i poznanie metod aktywizujących

Sprawdź
Symulacja szkoleń i radzenie sobie w sytuacjach trudnych

Symulacja szkoleń i radzenie sobie w sytuacjach trudnych

Sprawdź
Moderowanie i facylitacja spotkań wewnętrznych

Moderowanie i facylitacja spotkań wewnętrznych

Sprawdź
Budowanie scenariusza i konstruowanie ćwiczeń szkoleniowych

Budowanie scenariusza i konstruowanie ćwiczeń szkoleniowych

Sprawdź