Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Świetny handlowiec nie tylko zna narzędzia, dzięki którym wie, jak skutecznie badać potrzeby, prezentować ofertę, negocjować i finalizować sprzedaż, ale również potrafi w praktyczny sposób, w różnych sytuacjach i z uwzględnieniem potrzeb różnych klientów efektywnie realizować swoje zawodowe cele. Aby tak się stało – potrzebna jest praktyka i feedback zarówno ze strony zawodowego sales managera, jak i kupca.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Ring technik i taktyk prowadzony przez ...

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Świetny handlowiec nie tylko zna narzędzia, dzięki którym wie, jak skutecznie badać potrzeby, prezentować ofertę, negocjować i finalizować sprzedaż, ale również potrafi w praktyczny sposób, w różnych sytuacjach i z uwzględnieniem potrzeb różnych klientów efektywnie realizować swoje zawodowe cele. Aby tak się stało – potrzebna jest praktyka i feedback zarówno ze strony zawodowego sales managera, jak i kupca.

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Dla kogo?

Jesteś doświadczonym pracownikiem działu handlowego? Znasz świetnie narzędzia i techniki sprzedaży? Aby wejść na kolejny, jeszcze wyższy poziom zawodowy, potrzebujesz wsparcia najlepszych praktyków i trenerów, którzy spojrzą z zewnętrznej perspektywy na to jak korzystasz ze swoich umiejętności w codziennej pracy, co możesz jeszcze udoskonalić, a jakie są Twoje mocne strony.

Dla kogo?

Celem Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera jest udoskonalenie całej ścieżki sprzedaży lub jej konkretnych elementów, np. badania potrzeb, prezentowania oferty, negocjacji, czy finalizowania sprzedaży. Co ponadto?

  • Rozwiniesz praktyczne umiejętności współpracy z kupcem/ klientem na bazie jego metod działania, stosowanych taktyk i możliwości strony kupującej;
  • Dowiesz się jak budować zaangażowanie – swoje i drugiej strony;
  • Nauczysz się dobierać odpowiednią taktykę i lepiej „czytać” drugą stronę relacji biznesowej.

Jednym z największych atutów szkolenia jest zaproponowana przez nas formuła. Warsztat poprowadzi para trenerów: trener i zawodowy kupiec oraz trener sprzedaży, zawodowy sprzedawca i menedżer sprzedaży. Dzięki temu uczestnicy będą mieli okazję poznać modele i techniki wykorzystywane podczas poszczególnych etapów ścieżki sprzedaży.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Szkolenie Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera ma charakter praktycznego warsztatu opartego na aktywizacji poprzez analizę zachowań, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwanie dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności również w formie „ringu”.
W trakcie szkolenia odbędzie się kilka symulacji zgodnie z przygotowanymi scenariuszami oraz na bazie autentycznych sytuacji z „życia wziętych”, podczas których będziesz na zmianę wcielać się w rolę kupującego i sprzedającego. Po każdej z sesji symulacji trenerzy udzielą Ci informacji zwrotnej i wskazówek dalszego postępowania. Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Cross selling / up selling

Cross selling / up selling

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź
Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Sprawdź
Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sprawdź