Dla zarządzających
Zarządzasz różnorodnym zespołem? Tworzą go osoby pochodzące z różnych krajów? Mające skrajnie różne temperamenty? W codziennej pracy z członkami zespołu dostrzegasz więcej różnic niż punktów wspólnych? A może zależy Ci na tym, by zrozumienie potrzeby innych w zakresie komunikacji, współpracy i motywowania? Szkolenie z zarządzania różnorodnym zespołem pozwoli Ci spojrzeć na zespół jako całość i dostrzec siłę tkwiącą w różnorodności każdego z jego członków.
Różnice w przekonaniach i podstawach funkcjonowania wynikają z norm i wartości każdej osoby budującej organizację. Różnice, nie tylko w środowisku biznesowym, możemy dostrzec również na poziomie temperamentu, preferencji działania, ale także kultury. Różni nas także doświadczenie zawodowe. Lata pracy z kolei nierzadko wpływają na stopień dojrzałości i całą postawę pracownika. Jak pisze Maciej Herman – „[…] myśląc o dobrze funkcjonującym zespole, warto myśleć nie w kategorii różnic, a różnorodności. Podczas gdy różnice naturalnie dzielą – różnorodność jest zasobem wspólnym dla nas wszystkich, który może być akceleratorem najważniejszych procesów zachodzących w organizacji”. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób korzystać z potencjału różnorodnych zespołów?
Zarządzasz różnorodnym zespołem? Tworzą go osoby pochodzące z różnych krajów? Mające skrajnie różne temperamenty? W codziennej pracy z członkami zespołu dostrzegasz więcej różnic niż punktów wspólnych? A może zależy Ci na tym, by zrozumienie potrzeby innych w zakresie komunikacji, współpracy i motywowania? Szkolenie z zarządzania różnorodnym zespołem pozwoli Ci spojrzeć na zespół jako całość i dostrzec siłę tkwiącą w różnorodności każdego z jego członków.
Celem szkolenia jest otwarcie się na współpracę, przełamywanie barier wynikających z różnic pomiędzy członkami zespołu oraz uświadomienie, że różnorodność może i powinna być atutem organizacji. Co ponadto?
Każdy człowiek jest niepowtarzalny i postrzega świat na swój wyjątkowy sposób. Podczas szkolenia z zarządzania różnorodnym zespołem przy pomocy certyfikowanych gier szkoleniowych, dyskusji i ćwiczeń warsztatowych, korzystając z certyfikowanych narzędzi badających temperamenty i różnice osobowości, uczymy zarządzania zespołem poprzez włączanie różnych perspektyw.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Ciebie oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących zarządzania. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!