Empatia to przyszłość relacji biznesowych a świadomość własnej inteligencji emocjonalnej w kontaktach z ludźmi jest podstawą ich trwałości i skuteczności.
Jeśli interesuje Cię rozwój kompetencji budujących stabilne i oparte na wiarygodności relacje w biznesie, chcesz dowiedzieć się, czym one są i jak je rozwijać – serdecznie zapraszamy do obejrzenia materiału w webinaru pt. Inteligencja emocjonalna w biznesie.
Julita Wojciechowska przedstawiła w nim kluczowe zagadnienia i metody związane z rozwojem własnej inteligencji emocjonalnej oraz umiejętności budowania empatycznego kontaktu.
Oglądając webinar:
- Dowiesz się, czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest tak ważna zarówno w biznesie jak i na co dzień, w relacjach z ludźmi;
- Dowiesz się jak budować empatyczny kontakt ze sobą i innymi;
- Poznasz sposoby kształtowania samokontroli emocjonalnej oraz świadomości własnych emocji;
- Usłyszysz, na co zwrócić uwagę w budowaniu i zarządzaniu empatycznymi relacjami w biznesie i nie tylko.
Materiał jest propozycją dla wszystkich menedżerów i specjalistów, którym zależy na zbudowaniu empatycznych relacji zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym.