Savoir-vivre spotkań zdalnych - krótki przewodnik
Wraz z początkiem pandemii współpraca zespołowa zmieniła bezpowrotnie swój charakter – po raz pierwszy w tak wielu organizacjach i na tak ogromną skalę doświadczyliśmy przejścia na pracę zdalną i hybrydową. Dostosowanie się do nowych warunków wymagało poświęcenia wiele czasu oraz wysiłku całych zespołów. Doświadczyliśmy jednak „na własnej skórze” tego, że taka komunikacja – pomimo, że kosztowna i niekiedy bolesna, jest możliwa oraz że jesteśmy w stanie realizować wiele z dotychczasowych zadań bez większego uszczerbku na jakości. Spotkania online zagościły na stałe w naszych organizacjach w różnorodnym wymiarze i stały się również jednym z najbardziej kluczowych obszarów organizacji codziennej pracy, ale także przysparzających całego szeregu problemów.
Pobierz e-book i dowiedz się więcej
Zostaw swój adres e-mail, aby pobrać e-book.