Do uczestnictwa w webinarze zachęcamy przedstawicieli kadry kierowniczej, pracowników działów HR, facylitatorów oraz wszystkie osoby aktywnie korzystające z tej formy pracy zespołowej i pokładające wiarę w to, że nie wszystko stracone!
Jak prowadzić spotkania online?
Dzięki udziałowi w webinarze, uczestnicy mają szansę:
- przełamać własną niechęć do prowadzenia spotkań online;
- ukształtować korzystne nawyki udziału w spotkaniach online we własnej organizacji;
- przyjrzeć się nawykom komunikacyjnym i specyficznemu udziałowi w spotkaniach w kontekście 4 różnych stylów działania Insights / Extended DISC / temperamentów;
- zrozumieć powody, dla których spotkania zdalne nie cieszą się dobrą sławą;
- i jednocześnie otrzymać rozwiązania dla doświadczanych trudności.
Program webinaru:
- Czynniki decydujące o nieudanych spotkaniach.
- Specyficzne potrzeby osób o różnych stylach działania (Insights/Extended DISC/temperamenty).
- Źródła nawyków komunikacyjnych związanych z udziałem w spotkaniach.
- Jak pogodzić ze sobą odmienne preferencje współpracowników?
- Od czego zależy jakość spotkań online?
- struktura (rodzaje i typy spotkań)
- zasady (uczestnictwo)
- notowanie i dokumentowanie (zaangażowanie, narzędzia, przykłady formatów)
- moderowanie (przydatne techniki komunikacyjne, trudne sytuacje, wskazówki i sposoby
- angażowania uczestników)
- indywidualna odpowiedzialność (kontraktowanie reguł komunikacji i współpracy)
- Wspieranie sieci kontaktów w szerszej perspektywie.
- Kluczowe czynniki motywacji i satysfakcji z udziału w spotkaniach jako drogowskaz dla menedżerów/moderatorów.
Prowadzący: Paulina Węgrzyn, Zofia Małkowicz-Daszkowska
28 września 2021, godz. 11.00