Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

ABB Sp. z o. o. (Oddział Przasnysz)

Integra - szkolenia
szkolenia
Integra - lean
lean
Integra - rekrutacje
rekrutacje

ABB Sp. z o. o. (Oddział Przasnysz)

ABB Sp. z o. o. (Oddział Przasnysz)

„ISKRA”STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA WEWNĘTRZNEGO I ZEWNĘTRZNEGO

clientstype Tryb szkolenia: forma stacjonarna

Kategoria: Kategoria: projekty szkoleniowe

Potrzeby organizacji

Cele projektu

Cele projektu

Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

  • Pogłębiona diagnoza relacji i efektywności współpracy pomiędzy działami.
  • Wytworzenie potrzeby zmian dotychczasowych modeli obsługi.
  • Rozmrożenie stereotypów między działowych.
  • Zbudowanie zespołu menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie standardów obsługi klienta wewnętrznego.
  • Zmiana postaw menedżerów, dotyczących jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Stworzenie planu wdrożenia ISKRY.
  • Wymiana informacji zwrotnych na temat wdrażania ISKRY.
  • Zacieśnienie relacji między pracownikami.
  • Przyjęcie odpowiedzialności przez każdego pracownika Centrali.

Realizacja

Efekty

Efekty

  • Skrócenie czasu odpowiedzi na zapytania ofertowe klientów z 7 dni do 24 godzin.
  • Skrócenie czasu dostaw.
  • Skrócenie czasu reklamacji.
  • Poprawa współpracy między działami (ograniczenie obojętności, więcej wzajemnej pomocy).
  • Poprawa wizerunku w oczach klientów (przesunięcie w rankingu fabryk z miejsca 17. na 2.).
  • Wypracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.

Zobacz inne Case study

Ogólnokrajowy bank

Ogólnokrajowy bank

Szkolenie Program rozwojowy „Kompetencje przyszłości” Kategoria: projekty szkoleniowe
Czytaj
ZT „Kruszwica” S.A.

ZT „Kruszwica” S.A.

Szkolenie SZKOŁA PRAKTYCZNEGO ZARZĄDZANIA -in plus Kategoria: projekty szkoleniowe
Czytaj
WIKA Polska Sp. z o. o. sp. k.

WIKA Polska Sp. z o. o. sp. k.

Szkolenie ROZWÓJ KOMPETENCJI STRATEGICZNYCH I FUNKCJONALNYCH Kategoria: projekty szkoleniowe
Czytaj