Powiązanie wypracowanego przez Bank standardu rozmów menedżerskich z coachingowym stylem komunikowania się z pracownikami.
Zwiększenie zaangażowania wśród menedżerów poszczególnych szczebli zarządzania: dyrektor zarządzający, dyrektorzy regionów, mikroregionów oraz oddziałów Banku.
Kształtowanie postaw i sposobu zarządzania wspierającego tworzenie kultury organizacji, transfer wiedzy i budowanie postawy zaangażowania oraz odpowiedzialności za wyniki wśród pracowników.
Budowanie zespołów opartych na zaufaniu.
Cele projektu
Implementacja standardu rozmów z podwładnymi – poznanie i stosowanie formularzy oceny realizacji bieżących zadań przez podwładnych oraz arkuszy rozwojowych.
Nabycie przez menedżerów umiejętności rozmowy coachingowej z podwładnymi z wykorzystaniem standardu wprowadzanego w Banku.
Budowanie postawy sprzyjającej regularnemu stosowaniu przez menedżerów nowych narzędzi zarządzania i coachingowego stylu rozmowy z pracownikami.
Rozwijanie postawy odpowiedzialności i zaangażowania pracowników oraz budowania autorytetu przełożonego jako wspierającego, skoncentrowanego na ludziach szefa.
Wsparcie organizacji w procesie zmiany oraz wdrożenie narzędzi i rozwiązań służących trwałości i skuteczności zainicjowanych procesów.
Realizacja
I ETAP: Działania przedszkoleniowe
KONSULTACJE DOTYCZĄCE NARZĘDZI TWORZĄCYCH STANDARD
Wstępna analiza narzędzi wypracowanych przez Bank.
Warsztat – spotkanie pracowników w celu analizy arkuszy pod kątem merytorycznym i funkcjonalnym.
DIAGNOZA POTRZEB
Badanie potrzeb, oczekiwań uczestników szkolenia: rozmowy telefoniczne trenerów odpowiedzialnych za merytorykę projektu z wybranymi uczestnikami szkolenia.
ORGANIZACJA SZKOLEŃ
Ustalenie harmonogramu, agendy szkoleń, prezentacja materiałów szkoleniowych przedstawicielowi odpowiedzialnemu za projekt z ramienia BNP Paribas Bank.
II ETAP: Działania rozwojowe
Zadanie przedszkoleniowe (pre-work) – zapoznanie się z arkuszami standardu rozmów menedżerskich.
Przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń z zakresu uustalonej tematyki.
Zadanie wdrożeniowe (post-work).
Ewaluacja każdego z przeprowadzonych szkoleń (na podstawie arkusza oceny szkolenia).
Raport po realizacji każdego ze szkoleń.
III ETAP: Podsumowanie
Przygotowanie raportu poszkoleniowego oraz rekomendacji.
Spotkanie z osobami inicjującymi projekt ze strony Banku w celu omówienia przebiegu projektu, rezultatów zapoczątkowanych procesów i dalszych działań wzmacniających zmianę w sposobie zarządzania.
III ETAP: Follow up
Warsztat 2-dniowy dla menedżerów zarządzających regionami sprzedaży.
Efekty
Nadanie ostatecznego kształtu standardom zaprojektowanym przez Bank, w celu wdrażania coachingowej kultury zarządzania.
Wprowadzenie coachingowego stylu zarządzania. Budowanie świadomości i wiedzy na temat coachingu sprzedażowego i rozwojowego.
Zwiększenie zaangażowania w tworzenie skutecznych narzędzi do zarządzania i branie odpowiedzialności za ich stosowanie.
Zdobycie umiejętności stosowania wy standaryzowanych formularzy zarządzania personelem oraz kompetencji w codziennym stosowaniu coachingowego stylu zarządzania.
Zobacz inne Case study
Ogólnokrajowy bank
Szkolenie Program rozwojowy „Kompetencje przyszłości” Kategoria: projekty szkoleniowe