Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

BNP Paribas Bank Polska S.A. - coachingowy model zarządzania

Integra - szkolenia
szkolenia
Integra - lean
lean
Integra - rekrutacje
rekrutacje

BNP Paribas Bank Polska S.A. - coachingowy model zarządzania

BNP Paribas Bank Polska S.A. - coachingowy model zarządzania

Wsparcie organizacji w procesie zmiany

clientstype Tryb szkolenia: Forma stacjonarna

Kategoria: Kategoria: projekty szkoleniowe

Potrzeby organizacji

Cele projektu

Cele projektu

  • Implementacja standardu rozmów z podwładnymi – poznanie i stosowanie formularzy oceny realizacji bieżących zadań przez podwładnych oraz arkuszy rozwojowych.
  • Nabycie przez menedżerów umiejętności rozmowy coachingowej z podwładnymi z wykorzystaniem standardu wprowadzanego w Banku.
  • Budowanie postawy sprzyjającej regularnemu stosowaniu przez menedżerów nowych narzędzi zarządzania i coachingowego stylu rozmowy z pracownikami.
  • Rozwijanie postawy odpowiedzialności i zaangażowania pracowników oraz budowania autorytetu przełożonego jako wspierającego, skoncentrowanego na ludziach szefa.
  • Wsparcie organizacji w procesie zmiany oraz wdrożenie narzędzi i rozwiązań służących trwałości i skuteczności zainicjowanych procesów.

Realizacja

  1. I ETAP: Działania przedszkoleniowe
     
    • KONSULTACJE DOTYCZĄCE NARZĘDZI TWORZĄCYCH STANDARD
      • Wstępna analiza narzędzi wypracowanych przez Bank.
      • Warsztat – spotkanie pracowników w celu analizy arkuszy pod kątem merytorycznym i funkcjonalnym.

    • DIAGNOZA POTRZEB
      • Badanie potrzeb, oczekiwań uczestników szkolenia: rozmowy telefoniczne trenerów odpowiedzialnych za merytorykę projektu z wybranymi uczestnikami szkolenia.

    • ORGANIZACJA SZKOLEŃ
      • Ustalenie harmonogramu, agendy szkoleń, prezentacja materiałów szkoleniowych przedstawicielowi odpowiedzialnemu za projekt z ramienia BNP Paribas Bank.
  2. II ETAP: Działania rozwojowe

    • Zadanie przedszkoleniowe (pre-work) – zapoznanie się z arkuszami standardu rozmów menedżerskich.
    • Przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń z zakresu uustalonej tematyki.
    • Zadanie wdrożeniowe (post-work).
    • Ewaluacja każdego z przeprowadzonych szkoleń (na podstawie arkusza oceny szkolenia).
    • Raport po realizacji każdego ze szkoleń.
  3. III ETAP: Podsumowanie

    • Przygotowanie raportu poszkoleniowego oraz rekomendacji.
    • Spotkanie z osobami inicjującymi projekt ze strony Banku w celu omówienia przebiegu projektu, rezultatów zapoczątkowanych procesów i dalszych działań wzmacniających zmianę w sposobie zarządzania.
  4. III ETAP: Follow up

    • Warsztat 2-dniowy dla menedżerów zarządzających regionami sprzedaży.
Efekty

Efekty

  • Nadanie ostatecznego kształtu standardom zaprojektowanym przez Bank, w celu wdrażania coachingowej kultury zarządzania.
  • Wprowadzenie coachingowego stylu zarządzania. Budowanie świadomości i wiedzy na temat coachingu sprzedażowego i rozwojowego.
  • Zwiększenie zaangażowania w tworzenie skutecznych narzędzi do zarządzania i branie odpowiedzialności za ich stosowanie.
  • Zdobycie umiejętności stosowania wy standaryzowanych formularzy zarządzania personelem oraz kompetencji w codziennym stosowaniu coachingowego stylu zarządzania.

Zobacz inne Case study

Ogólnokrajowy bank

Ogólnokrajowy bank

Szkolenie Program rozwojowy „Kompetencje przyszłości” Kategoria: projekty szkoleniowe
Czytaj
ZT „Kruszwica” S.A.

ZT „Kruszwica” S.A.

Szkolenie SZKOŁA PRAKTYCZNEGO ZARZĄDZANIA -in plus Kategoria: projekty szkoleniowe
Czytaj
WIKA Polska Sp. z o. o. sp. k.

WIKA Polska Sp. z o. o. sp. k.

Szkolenie ROZWÓJ KOMPETENCJI STRATEGICZNYCH I FUNKCJONALNYCH Kategoria: projekty szkoleniowe
Czytaj