Inteligencja emocjonalna

Głównym celem proponowanego szkolenia jest rozwijanie umiejętności inteligentnego korzystania z emocji w sytuacji pracy. Z jednej strony wpłynie to na optymalne załatwianie spraw i osiągnie wyników, z drugiej – budowanie i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami oraz klientami.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie umiejętności rozpoznawania czynników wywołujących emocje.
  • Zrozumienie informacyjnej funkcji emocji.
  • Poznanie i stosowanie metod wyciszania emocji.
  • Zdobycie umiejętności budowania w sobie pozytywnych stanów emocjonalnych.
  • Zwiększenie skuteczności działania w sytuacjach trudnych.
  • Poprawa komfortu psychicznego i satysfakcji z pracy.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów