Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Osiąganie wspólnego celu poprzez współpracę

Chcesz dowiedzieć się, co jest siłą Twojego zespołu, a co jego ograniczeniem? Chcesz, aby jego członkowie zyskali nową perspektywę i mieli szansę wyciągnąć wnioski oraz przełożyć je na zasady współpracy i komunikacji w codziennych sytuacjach? Szkolenie z osiągania wspólnego celu poprzez współpracę wzmacnia efektywność zespołową i świadomość biznesową i w efekcie wyposaża wszystkich członków zespołu w konkretne wskazówki do komunikacji z poszczególnymi osobami.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Osiąganie wspólnego celu poprzez współpracę

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Ważnym elementem osiągania wspólnego celu w zespole jest dobre rozumienie się członków zespołu. Tylko współpracując ze sobą, znając swoje temperamenty, preferencje osobowościowe oraz wynikające z nich zachowania zespół może w pełni korzystać ze swojego potencjału. Podczas szkolenia z osiągania wspólnego celu poprzez współpracę proponujemy skorzystanie z narzędzi do diagnozy typów temperamentów, które dadzą elementarną wiedzę, jakie zasoby zespół posiada, a co jest deficytem i może być przyczyną dysfunkcji.

Osiąganie wspólnego celu poprzez współpracę

Osiąganie wspólnego celu poprzez współpracę

Dla kogo?

Chcesz dowiedzieć się, co jest siłą Twojego zespołu, a co jego ograniczeniem? Chcesz, aby jego członkowie zyskali nową perspektywę i mieli szansę wyciągnąć wnioski oraz przełożyć je na zasady współpracy i komunikacji w codziennych sytuacjach? Szkolenie z osiągania wspólnego celu poprzez współpracę wzmacnia efektywność zespołową i świadomość biznesową i w efekcie wyposaża wszystkich członków zespołu w konkretne wskazówki do komunikacji z poszczególnymi osobami.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia z osiągania wspólnego celu poprzez współpracę jest wzrost jakości współpracy w zespole poprzez:

  • wzrost świadomości wpływu własnego stylu zachowania, predyspozycji i zasobów na funkcjonowanie zespołu w oparciu o analizę typów temperamentu;
  • rozwój umiejętności komunikacyjnych – wspierających budowanie zaufania i postawy zaangażowania wśród współpracowników;
  • stosowanie bieżącej informacji zwrotnej dla osiągania efektu synergii w zespole;
  • analizę zespołu w kontekście koncepcji synergicznej odpowiedzialności za wynik P. Lencioniego.

Niezależnie, czy wybierzesz szkolenie z osiągania wspólnego celu poprzez współpracę w wersji stacjonarnej, czy online – będzie miało ono charakter praktyczny. Dbamy o to, by przekazywana przez nas wiedza teoretyczna była punktem wyjścia do realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych, certyfikowanych gier szkoleniowych i innych aktywności.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Aby grupa pracowników stała się zespołem, muszą zostać spełnione liczne warunki dotyczące składu zespołu i jego skutecznej pracy. Jednym z nich jest zobowiązanie do wspólnego działania i osiągania wspólnych celów. Nasze szkolenie z osiągania wspólnego celu poprzez współpracę wyposaży Cię w szereg narzędzi i metod, wiedzę, a także skłoni do refleksji nad sobą i swoim zespołem.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Osiąganie wspólnego celu poprzez współpracę

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

HR-owe wyzwania w branży IT

Pracodawcy i pracownicy działów HR stają przed trudnymi zadaniami – jak zarządzać zespołem rozproszonym, dbać o zaangażowanie zespołów i nadążyć z rozwojem pracowników w tak dynamicznych czasach.

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Perspektywa zmienia punkt widzenia. Arogancja i współpraca w firmie.

Obecna sytuacja spadła na nas jak grom z jasnego nieba i śmiało mogę powiedzieć, że zaskoczyła prawie nas wszystkich. Jeszcze w styczniu, lutym firmy pracowały na pełnych obrotach. Notowały zyski, sprzedaż rosła, pensje wzrastały, wiele branż zmagało się z brakiem rąk do pracy. Nie podejrzewaliśmy, że sytuacja zmieni się diametralnie i tak nagle.

Kliknij, aby przejsć dalej
Webinary

Kompetencje przyszłości Jak Insights Discovery® może przygotować zespół do WSPÓŁDZIAŁANIA po powrocie do firmowej rzeczywistości.

Po wielu tygodniach izolacji i pracy w rozproszeniu, po niejednokrotnych redukcjach i zmianach w strukturze zatrudnienia, zakresach obowiązków, mogło dojść do wzrostu napięcia, spadku zaufania, poluzowania więzi lub wręcz wyobcowania.

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i współpracy. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź