Dla zarządzających
Umiejętność udzielania informacji zwrotnej jest jedną z najważniejszych kompetencji komunikacyjnej. To właśnie rzeczowy, otwarty feedback sprawia, że zespoły zyskują motywację, a także czerpią większą satysfakcję z wykonywanych zadań.
Udzielanie bieżącej informacji zwrotnej jest potężnym narzędziem w rękach menedżerów - wpływa nie tylko na „dyscyplinowanie” pracowników i realizacje celów, ale również ma wartość motywacyjną i rozwojową, co w konsekwencji przyczynia się do budowania relacji, zaangażowania i wzrostu satysfakcji z pracy podwładnych.
Na bazie naszych 25-letnich doświadczeń wiemy, że w wielu organizacjach główną przeszkodą w stosowaniu informacji zwrotnej są przekonania menedżerów dotyczące tego, że nie warto udzielać pozytywnej informacji zwrotnej („skoro nic nie mówię, to znaczy, że dobrze pracują”, „od chwalenia poprzewraca się w głowach”) lub obawy, że będą odbierani jako „sztuczni”. Dlatego na szkoleniu z udzielania informacji zwrotnej zajmujemy się także uświadomieniem uczestnikom siły informacji zwrotnej w budowaniu motywacji pracowników, aby zainwestowane w szkolenia środki przyniosły organizacji rzeczywiste efekty. Wydaje nam się to bardzo ważne, zwłaszcza w kontekście zmian pokoleniowych. W końcu jedną z potrzeb wchodzącego na rynek pracy pokolenia Z jest potrzeba nieustajacego feedbecku. Im szybciej więc organizacja wdroży tę kulturę, tym ma realniejsze szanse w uzyskiwaniu przewagi na trudnym rynku pracowniczym.
Celami szkolenia z udzielania informacji zwrotnej są:
Nasze szkolenie z udzielania informacji zwrotnej ma charakter praktyczny, dlatego jego głównym elementem będzie trening feedbacku.
Umiejętność udzielania informacji zwrotnej jest jedną z najważniejszych kompetencji komunikacyjnej. To właśnie rzeczowy, otwarty feedback sprawia, że zespoły zyskują motywację, a także czerpią większą satysfakcję z wykonywanych zadań.
Jakie korzyści przyniesie szkolenie z udzielania informacji zawrotnej dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować