Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Udzielenie informacji zwrotnej

Umiejętność udzielania informacji zwrotnej jest jedną z najważniejszych kompetencji komunikacyjnej. To właśnie rzeczowy, otwarty feedback sprawia, że zespoły zyskują motywację, a także czerpią większą satysfakcję z wykonywanych zadań.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Udzielenie informacji zwrotnej

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Udzielanie bieżącej informacji zwrotnej jest potężnym narzędziem w rękach menedżerów - wpływa nie tylko na „dyscyplinowanie” pracowników i realizacje celów, ale również ma wartość motywacyjną i rozwojową, co w konsekwencji przyczynia się do budowania relacji, zaangażowania i wzrostu satysfakcji z pracy podwładnych.

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Dla kogo?

Na bazie naszych 25-letnich doświadczeń wiemy, że w wielu organizacjach główną przeszkodą w stosowaniu informacji zwrotnej są przekonania menedżerów dotyczące tego, że nie warto udzielać pozytywnej informacji zwrotnej („skoro nic nie mówię, to znaczy, że dobrze pracują”, „od chwalenia poprzewraca się w głowach”) lub obawy, że będą odbierani jako „sztuczni”. Dlatego na szkoleniu z udzielania informacji zwrotnej zajmujemy się także uświadomieniem uczestnikom siły informacji zwrotnej w budowaniu motywacji pracowników, aby zainwestowane w szkolenia środki przyniosły organizacji rzeczywiste efekty. Wydaje nam się to bardzo ważne, zwłaszcza w kontekście zmian pokoleniowych. W końcu jedną z potrzeb wchodzącego na rynek pracy pokolenia Z jest potrzeba nieustajacego feedbecku. Im szybciej więc organizacja wdroży tę kulturę, tym ma realniejsze szanse w uzyskiwaniu przewagi na trudnym rynku pracowniczym.

Dla kogo?

Celami szkolenia z udzielania informacji zwrotnej są:

  • poznanie/przypomnienie struktury informacji zwrotnej;
  • uświadomienie sobie roli faktów i interpretacji w ocenie zachowań i pracy oraz ich wpływu na motywację i rozwój pracowników;
  • uświadomienie sobie wpływu roli wspierającej i korygującej informacji zwrotnej na motywację w dążeniu do realizacji celów u pracowników;
  • wzrost świadomości używania informacji zwrotnej w realizacji funkcji menedżerskich oraz budowania zaangażowania i satysfakcji z pracy;
  • opracowanie planu działań związanych z procesem wdrażania informacji zwrotnej w kulturę organizacji;
  • poznanie „działania” informacji zwrotnej, jako ważnego narzędzia motywacyjnego.

Nasze szkolenie z udzielania informacji zwrotnej ma charakter praktyczny, dlatego jego głównym elementem będzie trening feedbacku.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Umiejętność udzielania informacji zwrotnej jest jedną z najważniejszych kompetencji komunikacyjnej. To właśnie rzeczowy, otwarty feedback sprawia, że zespoły zyskują motywację, a także czerpią większą satysfakcję z wykonywanych zadań.

Jakie korzyści przyniesie szkolenie z udzielania informacji zawrotnej dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Udzielenie informacji zwrotnej

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź