Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Skuteczna komunikacja i przepływ informacji

Głównym celem tego szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności formułowania konstruktywnych komunikatów oraz poznanie różnic indywidualnych w procesie komunikacji.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skuteczna komunikacja i przepływ informacji

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Aktywność menedżerów na wszystkich poziomach zarządzania składa się w 60-80% (czasami nawet w 90 %) z procesów komunikowania się w różnych formach i układach organizacyjnych oraz społecznych.

Skuteczna komunikacja i przepływ informacji

Skuteczna komunikacja i przepływ informacji

Komunikacja umożliwia przebieg chociażby takich procesów, jak: rozpowszechnianie informacji, integracja między pracownikami, koordynacja działań, zarządzanie zadaniami, motywowanie i dyscyplinowanie pracowników, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji czy zarządzanie konfliktami. Komunikacja jest umiejętnością kluczową dla dobrego funkcjonowania każdej organizacji.

Co warto podkreślić, najczęściej wymienianym źródłem konfliktów w organizacjach (i nie tylko) jest właśnie niedopracowana komunikacja i słaby przepływ informacji. Aby zatem zapobiegać trudnym sytuacjom, a w konsekwencji niskiej efektywności działania, zarówno nadawca, jak i odbiorca mają do dyspozycji szereg narzędzi komunikacyjnych ułatwiających im porozumienie się, których poznanie jest w zasięgu Twojej ręki.

Dla kogo?

Chcesz zrozumieć swoje preferencje komunikacyjne, zarówno zasoby, jak i ograniczenia, a także poznać inne? Chcesz nauczyć się empatycznego słuchania, budować zespół w oparciu o zaufanie, dobre relacje i wiesz, że skuteczna komunikacja i przepływ informacji są niezbędne w osiągnięciu tego celu? Chętnie Ci w tym pomożemy!

Dla kogo?

Głównym celem tego szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności formułowania konstruktywnych komunikatów oraz poznanie różnic indywidualnych w procesie komunikacji. Co ponadto?

  • poznanie narzędzi usprawniających proces komunikacji i porozumiewania się w pracy
  • wzmocnienie zaufania i udrożnienie komunikacji i współdziałania wewnątrz zespołu oraz w gronie osób na linii bezpośredniej współpracy
  • wzmocnienie odpowiedzialności za jakość modelowanej przez siebie komunikacji
  • trenowanie umiejętności komunikacji ze współpracownikami
  • wzrost świadomości wpływu stylu komunikacji na osiągane wyniki
  • implementacja standardu przekazywania informacji, zgodnie z modelem – 5W2H
  • poznanie struktury informacji zwrotnej FUKO

Nasze szkolenie ze skutecznej komunikacji i przepływu informacji ma charakter praktyczny. Podczas szkolenia, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online przeważać będą ćwiczenia warsztatowe i certyfikowane gry. Wiedza podana w sposób wykładowy zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia.

Brian Tracy

Komunikacja jest kluczową kompetencją dla każdej sfery życia. Jakie korzyści przyniesie szkolenie ze skutecznej komunikacji i przepływu informacji dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie

Dla organizacji

Narzędzia i gry

Skuteczna komunikacja i przepływ informacji

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Materiały wideo, podcasty, raporty, artykuły.

Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym. Już od ponad 25 lat dbamy o kompetencje pracowników i tworzymy autorskie, skuteczne programy i procesy oparte na najnowszej wiedzy. Specjalizujemy się m.in. w tematach dotyczących komunikacji. Nasze programy zawsze dopasowujemy do konkretnych firm i osób, dbając o to, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź