Dla zarządzających
Głównym celem tego szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności formułowania konstruktywnych komunikatów oraz poznanie różnic indywidualnych w procesie komunikacji.
Aktywność menedżerów na wszystkich poziomach zarządzania składa się w 60-80% (czasami nawet w 90 %) z procesów komunikowania się w różnych formach i układach organizacyjnych oraz społecznych.
Komunikacja umożliwia przebieg chociażby takich procesów, jak: rozpowszechnianie informacji, integracja między pracownikami, koordynacja działań, zarządzanie zadaniami, motywowanie i dyscyplinowanie pracowników, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji czy zarządzanie konfliktami. Komunikacja jest umiejętnością kluczową dla dobrego funkcjonowania każdej organizacji.
Co warto podkreślić, najczęściej wymienianym źródłem konfliktów w organizacjach (i nie tylko) jest właśnie niedopracowana komunikacja i słaby przepływ informacji. Aby zatem zapobiegać trudnym sytuacjom, a w konsekwencji niskiej efektywności działania, zarówno nadawca, jak i odbiorca mają do dyspozycji szereg narzędzi komunikacyjnych ułatwiających im porozumienie się, których poznanie jest w zasięgu Twojej ręki.
Chcesz zrozumieć swoje preferencje komunikacyjne, zarówno zasoby, jak i ograniczenia, a także poznać inne? Chcesz nauczyć się empatycznego słuchania, budować zespół w oparciu o zaufanie, dobre relacje i wiesz, że skuteczna komunikacja i przepływ informacji są niezbędne w osiągnięciu tego celu? Chętnie Ci w tym pomożemy!
Głównym celem tego szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności formułowania konstruktywnych komunikatów oraz poznanie różnic indywidualnych w procesie komunikacji. Co ponadto?
Nasze szkolenie ze skutecznej komunikacji i przepływu informacji ma charakter praktyczny. Podczas szkolenia, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online przeważać będą ćwiczenia warsztatowe i certyfikowane gry. Wiedza podana w sposób wykładowy zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia.
Brian Tracy
Komunikacja jest kluczową kompetencją dla każdej sfery życia. Jakie korzyści przyniesie szkolenie ze skutecznej komunikacji i przepływu informacji dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Materiały wideo, podcasty, raporty, artykuły.
Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym. Już od ponad 25 lat dbamy o kompetencje pracowników i tworzymy autorskie, skuteczne programy i procesy oparte na najnowszej wiedzy. Specjalizujemy się m.in. w tematach dotyczących komunikacji. Nasze programy zawsze dopasowujemy do konkretnych firm i osób, dbając o to, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować