Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

Głównym celem szkolenia jest poznanie czynników ułatwiających i utrudniających współpracę, uświadomienie sobie swoich mocnych stron i ograniczeń w pracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz poszukanie rozwiązań sytuacji trudnych, pojawiających się we współpracy na co dzień.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Poznanie czynników ułatwiających i utrudniających współpracę.
  • Poznanie typologii temperamentu i rozpoznawanie na tej podstawie typów temperamentów współpracowników.
  • Poznanie sposobów docierania do osób o różnych typach temperamentu.
  • Uświadomienie sobie swoich mocnych i słabych stron we współpracy.
  • Poszukanie rozwiązań różnych trudnych sytuacji mających miejsce w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox