Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Planowanie i organizacja czasu pracy

Zespół złożony z przedstawicieli handlowych obdarzonych wysokim poziomem automotywacji, ze sprecyzowanymi celami osobistymi – długo- i krótko-terminowymi, proaktywnych, podejmujących odważne i trafne decyzje; handlowcy, którzy zamiast problemów przychodzą do swojego szefa z rozwiązaniami i tacy, którzy po prostu mają „gen sprzedawcy” – to prawdopodobnie marzenie niejednego dyrektora handlowego.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Planowanie i organizacja czasu pracy

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Zespół złożony z przedstawicieli handlowych obdarzonych wysokim poziomem automotywacji, ze sprecyzowanymi celami osobistymi – długo- i krótko-terminowymi, proaktywnych, podejmujących odważne i trafne decyzje; handlowcy, którzy zamiast problemów przychodzą do swojego szefa z rozwiązaniami i tacy, którzy po prostu mają „gen sprzedawcy” – to prawdopodobnie marzenie niejednego dyrektora handlowego.

Planowanie i organizacja czasu pracy

Planowanie i organizacja czasu pracy

Dla kogo?

W związku z ogromną konkurencyjnością w świecie sprzedaży oraz dużą dynamiką zmian właściwe zarządzanie czasem ma kluczowe znaczenie do podniesienia efektywności pracy zespołów handlowych. Jeśli tylko chcesz porzucić stare nawyki i wzmocnić proaktywną postawę – szkolenie Planowanie i organizacja czasu pracy wzbogaci Cię o szereg praktycznych narzędzi, które dadzą Ci podstawę do zmiany i podniesienia swojej efektywności.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia Planowanie i organizacja czasu pracy jest budowanie efektywności osobistej, w kontekście realizacji swoich celów i celów biznesowych organizacji. Co ponadto?

  • Poznasz czynniki wpływające na Twoją automotywację;
  • rozwiniesz umiejętność wyznaczania celów zawodowych i osobistych;
  • dowiesz się, jak planować pracę, tworzyć action plany, ustalać priorytety i formułować cele;
  • poznasz mechanizmy i zasady wpływające na efektywne planowanie i organizowanie czasu pracy;
  • poznasz narzędzia wpływające na efektywne planowanie i organizowanie czasu pracy;
  • zdobędziesz umiejętność identyfikacji „pożeraczy czasu” i ich eliminacji;
  • wzmocnisz świadomość własnego wpływu na swoją efektywność i rozwiniesz postawę proaktywną oraz asertywną komunikację opartą na szacunku;
  • zwiększysz efektywność osobistą poprzez unikanie efektu wypalenia zawodowego.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” – powiedział R. Alec Mackenzie. Planowanie i organizacja czasu pracy jest umiejętnością, którą warto wzmacniać i której warto się przyglądać. Kluczem do sukcesu w obszarze efektywności osobistej jest świadomość siebie i tworzenie własnych strategii w oparciu o swoje naturalne zasoby. „Mistrz ostatniej chwili” ma inne luki w osiąganiu efektywności niż „szczególarz”. Takie samo planowanie i organizacja czasu pracy - przynajmniej jednego z nich skazuje na porażkę. Dlatego też w trakcie szkolenia będziemy zachęcać Cię do podejmowania wyborów – w oparciu o rozumienie siebie. Zwrócisz uwagę na własne ograniczenia i nauczysz się wykorzystywania swoich mocnych stron, dopasowywania narzędzi związanych z organizacją czasu do siebie i swoich potrzeb, a nie odwrotnie. Silnie skoncentrujemy się na najistotniejszym czynniku sukcesu w osiąganiu efektów – celowości i rozumieniu sensu.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Planowanie i organizacja czasu pracy

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Sprawdź
Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź
Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Sprawdź