Sprzedaż i obsługa klienta
Zastrzeżenie czy wątpliwość nie są zjawiskiem negatywnym – na ogół nie stanowią formy zamaskowanego ataku – są przejawem zaufania, prośbą o udzielenie dodatkowych informacji. Ich wyartykułowanie pogłębia na ogół kontakt pomiędzy negocjującymi stronami, gdyż ujawniają treść pragnień i potrzeb. Nie należy zatem ich zbijać, lecz po prostu odpowiadać na nie!
Zastrzeżenie czy wątpliwość nie są zjawiskiem negatywnym – na ogół nie stanowią formy zamaskowanego ataku – są przejawem zaufania, prośbą o udzielenie dodatkowych informacji. Ich wyartykułowanie pogłębia na ogół kontakt pomiędzy negocjującymi stronami, gdyż ujawniają treść pragnień i potrzeb. Nie należy zatem ich zbijać, lecz po prostu odpowiadać na nie!
Chcesz poznać zasady zachowywania się wobec zastrzeżeń oraz metody wyjaśniania zastrzeżeń? Chcesz nauczyć się docierania do rzeczywistych powodów obiekcji i dopasowywania rozwiązań do zastrzeżenia? A może oczekujesz wzmocnienia asertywnej postawy w sytuacjach trudnych rozmów z klientami? Szkolenie Radzenie sobie z obiekcjami klienta da Ci szereg praktycznej wiedzy i umiejętności, dzięki którym zaczniesz postrzegać obiekcje jako szansę, a nie zagrożenie.
Celami szkolenia z radzenia sobie z obiekcjami klienta są:
Szkolenie Radzenie sobie z obiekcjami klienta prowadzone jest w oparciu o interaktywne metody zdobywania doświadczeń i uczenia się. W jego trakcie weźmiesz udział w ćwiczeniach, analizie przypadków, dyskusjach mających na celu wypracowanie rozwiązań. Ważny będzie również trening i doskonalenie nawyków.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować