Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Zastrzeżenie czy wątpliwość nie są zjawiskiem negatywnym – na ogół nie stanowią formy zamaskowanego ataku – są przejawem zaufania, prośbą o udzielenie dodatkowych informacji. Ich wyartykułowanie pogłębia na ogół kontakt pomiędzy negocjującymi stronami, gdyż ujawniają treść pragnień i potrzeb. Nie należy zatem ich zbijać, lecz po prostu odpowiadać na nie!

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Zastrzeżenie czy wątpliwość nie są zjawiskiem negatywnym – na ogół nie stanowią formy zamaskowanego ataku – są przejawem zaufania, prośbą o udzielenie dodatkowych informacji. Ich wyartykułowanie pogłębia na ogół kontakt pomiędzy negocjującymi stronami, gdyż ujawniają treść pragnień i potrzeb. Nie należy zatem ich zbijać, lecz po prostu odpowiadać na nie!

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Dla kogo?

Chcesz poznać zasady zachowywania się wobec zastrzeżeń oraz metody wyjaśniania zastrzeżeń? Chcesz nauczyć się docierania do rzeczywistych powodów obiekcji i dopasowywania rozwiązań do zastrzeżenia? A może oczekujesz wzmocnienia asertywnej postawy w sytuacjach trudnych rozmów z klientami? Szkolenie Radzenie sobie z obiekcjami klienta da Ci szereg praktycznej wiedzy i umiejętności, dzięki którym zaczniesz postrzegać obiekcje jako szansę, a nie zagrożenie.

Dla kogo?

Celami szkolenia z radzenia sobie z obiekcjami klienta są:

  • analiza przyczyn obiekcji klientów;
  • wzmacnianie asertywnej postawy w sytuacjach trudnych rozmów z klientami;
  • trenowanie umiejętności odpowiadania na obiekcje klienta;
  • doskonalenie umiejętności reagowania na krytykę i presję ze strony klienta;
  • trenowanie umiejętności odmawiania w uzasadnionych przypadkach.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Szkolenie Radzenie sobie z obiekcjami klienta prowadzone jest w oparciu o interaktywne metody zdobywania doświadczeń i uczenia się. W jego trakcie weźmiesz udział w ćwiczeniach, analizie przypadków, dyskusjach mających na celu wypracowanie rozwiązań. Ważny będzie również trening i doskonalenie nawyków.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Sprawdź
Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Sprawdź
Storytelling w sprzedaży

Storytelling w sprzedaży

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź