Sprzedaż i obsługa klienta
Świadome biznesowo firmy wiedzą, że walka z konkurencją przez ciągłe obniżanie ceny to droga do zatracenia, bo w wojnie cenowej zawsze znajdzie się ktoś tańszy, a praca na minimalnej marży powoduje nie tylko zachwianie bezpieczeństwa finansowego firmy, ale jest niezwykle frustrująca dla pracowników wszystkich szczebli i departamentów. Dlatego - firmy o wysokiej świadomości biznesowej podejmują działania, które pozwalają na zwiększenie marżowości poprzez właściwie dobraną formę wpływania na postawy klienta wobec produktu. Jedną z takich form jest storytelling.
Świadome biznesowo firmy wiedzą, że walka z konkurencją przez ciągłe obniżanie ceny to droga do zatracenia, bo w wojnie cenowej zawsze znajdzie się ktoś tańszy, a praca na minimalnej marży powoduje nie tylko zachwianie bezpieczeństwa finansowego firmy, ale jest niezwykle frustrująca dla pracowników wszystkich szczebli i departamentów. Dlatego - firmy o wysokiej świadomości biznesowej podejmują działania, które pozwalają na zwiększenie marżowości poprzez właściwie dobraną formę wpływania na postawy klienta wobec produktu. Jedną z takich form jest storytelling.
Zależy Ci na praktycznej wiedzy? Chcesz poznać skuteczne narzędzia, dobre praktyki i otrzymać wskazówki, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie klientów swoim produktem lub usługą? Szkolenie Storytelling w sprzedaży pomoże Ci udoskonalić umiejętność sprzedaży z wykorzystaniem poziomu emocjonalnego, ze szczególnym wykorzystaniem tzw. historii sprzedażowych. Dodatkową wartością tego szkolenia jest pogłębienie autorefleksji i wiedzy o Twoich klientach pod kątem różnic osobowościowych i ich wykorzystania do budowania dobrych i inspirujących relacji z klientem.
Podczas szkolenia Storytelling w sprzedaży osiągniesz następujące cele:
Dziś, kiedy przekazy reklamowe atakują nas z każdej strony, coraz trudniej efektywnie zajmować się sprzedażą i utrzymywać wysoką jakość kontaktu z klientem. Jednak to, co może wyróżnić Cię sposód innych, to siła historii sprzedażowej opartej na storytellingu. W czasie szkolenia dowiesz się kiedy i w jaki sposób wplatać historie w strukturę rozmowy sprzedażowe tak, aby wspierała Twój cel i budowała relację.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu Storytelling w sprzedaży dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!