Zarządzanie sobą w czasie
Informacje o szkoleniu:
Głównym celem szkolenia zarządzanie sobą w czasie jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy.
Podstawowa wiedza i umiejętności zdobywane podczas szkolenia:
- Poznanie zasad stawiania poprawnie sformułowanych celów oraz doskonalenia umiejętności ich zastosowania w codziennej pracy.
- Rozpoznanie i eliminowanie indywidualnych i zespołowych „pożeraczy czasu”.
- Poznanie zasad usprawniających organizację własnej pracy.
- Skuteczne planowanie celów osobistych
- Poznanie narzędzi planowania – lista to-do, kalendarz, planer Stephena Covey’a
Efekty/korzyści dla uczestnika/firmy:
- Uczestnicy będą mieli możliwość przeanalizowania dotychczasowego sposobu zarządzania własną aktywnością w czasie oraz wyznaczenia kierunków usprawnienia organizacji pracy własnej.
- Uczestnicy poznają i sprawdzą w praktyce zasady realnego planowania i poprawnego formułowania celów.
- Uczestnicy będą mieli okazję przeanalizować obecną sytuację w organizacji pod kątem tego, co im pomaga, a co utrudnia terminową realizację zadań.
- Uczestnicy wezmą udział w analizie indywidualnych i zespołowych „pożeraczy czasu” oraz wypracują w grupie sposoby ich unikania w pracy i w życiu pozazawodowym.
- Uczestnicy będą mieli możliwość poznania mechanizmu usprawniania działania oraz wyciągnięcia wniosków dotyczących terminowej realizacji zadań z zachowaniem standardów jakości.
- Uczestnicy doświadczą zespołowej realizacji celu w czasie, a następnie będą mieli okazję do analizy tej współpracy oraz wyciągnięcia wniosków, które pomogą usprawnić pracę zespołu w kierunku terminowej i sprawniej realizacji celów.
- Uczestnicy poznają standardy komunikacji usprawniające współpracę.